Om du nu stör dig, så kanske det är bättre att rapportera trådar du känner inaktiva?
Varför är det bättre?
Varför det är bättre att du säger till när du hittar en fäst tråd som är oaktuell än än att nån ska sitta och leka igenom alla för att göra dig glad?
Jadu det va ju en bra fråga..
Varför det är bättre att du säger till när du hittar en fäst tråd som är oaktuell än än att nån ska sitta och leka igenom alla för att göra dig glad?
Då antar jag att du även kan svara på den frågan och inte bara vara dryg?
Eftersom jag råkade sätta ett + på Puttes inlägg är det inte mer än rätt att du också får ett.
Vilka stickys tycker du är onödiga?
Deras CMS är inte så bra helt enkelt. Jag behöver en annan grund för att bygga andra script som måste finnas. T.ex köp & sälj, MC-firmor m.fl och kommande.Du kan inte använda cms:et som finns med i vbulle suite. Varför blanda två skript?
Vi kommer gå över till vBulletin 4 och även deras bloggar. Det betyder att alla bloggar som är idag, både garage och vanlig blogg, kommer försvinna.
Jag vet just nu inte hur mycket jag kan få över från det system som är idag. Det är handknackat skräp som måste bort.
Frågan är hur varm elden blir under mina fötter om allt går förlorat och alla måste börja om från början.
Det ser som bäst ut att bli till 1 dec.
Deras CMS är inte så bra helt enkelt. Jag behöver en annan grund för att bygga andra script som måste finnas. T.ex köp & sälj, MC-firmor m.fl och kommande.
Kommer göra mitt bästa. Största problemet ligger runt alla bilder. Text kan jag nog stoppa in i nya databasen lite här och var, men bilderna är upplagda på ett eget sätt. Går eventuellt att lösa oxå på något sätt, men ett "fulsätt". Men så länge bilder m.m finns kvar på något sätt!Hej! Önskar tips på hur jag sparar min blogg, dagbok på min dator. Skriva ut vet jag fungerar. Men spara i min dator?
Blogg bort..... de va ju riktig skit. Så många timmar många lagt ner! På att få till trevlig blogg och trevliga garage. Känns inte rätt att de bara ska försvinna!
Med vänliga hälsningar Tony
Kommer göra mitt bästa. Största problemet ligger runt alla bilder. Text kan jag nog stoppa in i nya databasen lite här och var, men bilderna är upplagda på ett eget sätt. Går eventuellt att lösa oxå på något sätt, men ett "fulsätt". Men så länge bilder m.m finns kvar på något sätt!
Hej! Önskar tips på hur jag sparar min blogg, dagbok på min dator. Skriva ut vet jag fungerar. Men spara i min dator?
Blogg bort..... de va ju riktig skit. Så många timmar många lagt ner! På att få till trevlig blogg och trevliga garage. Känns inte rätt att de bara ska försvinna!
Med vänliga hälsningar Tony
Skit är det
Själv har jag börjat kopiera över text in i ett worddokument inlägg för inlägg, men jag har ju inte lika mycket som du så jag ska nog hinna få ut alla mina inlägg till 1/12 (som jag förstod var deadline). Men jag har inte hittat något annat sätt tyvärr.
Frågan är ju vad händer sen då... börja någon annanstans eller vad. Själv har jag ju inte hållt på så länge men om jag inte har bloggat på 3-4 dagar får jag alltid minst ett pm om fråga vad som hänt och att de saknar min blogg. Alltid olika personer och det är många sh folk som verkar uppskatta den.
Om jag nu startar bloggen på någon traditionell bloggsite, känns det ju som jag tappar kopplingen till målgruppen... känns inte heller så där kul faktiskt.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari