Biaggi OCH Roberts hos Suzuki vore det ultimata teamet. Frågan är om inte herrarna skulle bli bästa polare.Goodstuff skrev:Biaggi högst troligen till Camel Honda Pons.
Biaggi OCH Roberts hos Suzuki vore det ultimata teamet. Frågan är om inte herrarna skulle bli bästa polare.Goodstuff skrev:Biaggi högst troligen till Camel Honda Pons.
Nyteknik skrev:Det förtjänar inte ens att kommenteras.
Varför skulle Biaggi som ligger först i sammandraget efter Rossi och före sin teamkollega i Hondas första-team gå till ett team med en dokumenterat värdelös hoj? Det ligger lika mycket substans i det ryktet som att Rossi ska köra F1 2007.
Axxexs skrev:Haydens bröder på listan som tänkbara ersättare hos Kawasaki i år.
http://www.superbikeplanet.com/2005/Oct/051002d.htm
Var det inte Kawasaki eller Ducati som hade stora problem med att få "Big Bang" att funka som dom ville på deras hojar?Chris Ash skrev:Förenklat att man buntar ihop tändpulserna mer och mer för att få bakdäcket att "återhämta sig" lättare och därmed få ner effekten i backen.
Jag hade nog försökt att få in Chris Walker. Han kan banan till skillnad från bröderna Hayden.Axxexs skrev:Haydens bröder på listan som tänkbara ersättare hos Kawasaki i år.
http://www.superbikeplanet.com/2005/Oct/051002d.htm
sharpedge skrev:Var det inte Kawasaki eller Ducati som hade stora problem med att få "Big Bang" att funka som dom ville på deras hojar?
Både Ducati och Kawasaki kör numer "Big bang" på sina hojar i MotoGP men de var bland de sista som bytte från rak tändföljd, enbart WCM som har kvar det nu men det är säkert mest pga pengabrist.Chris Ash skrev:Jag vet inte, men varken Kawasaki eller Ducati körde 500 1992. Däremot har de kanske provat något liknande koncept på sina fyrtaktsracers, ingen aning.
Goodstuff skrev:Både Ducati och Kawasaki kör numer "Big bang" på sina hojar i MotoGP men de var bland de sista som bytte från rak tändföljd, enbart WCM som har kvar det nu men det är säkert mest pga pengabrist.
Vet inte med Ducati men Kawa har provat en del varianter men det är inte bara det fysiska utan mycket kan göras med motorstyrningen också och förmodligen är det i alla oändliga kombinationer där som de gått bort sig.sharpedge skrev:Var det inte Kawasaki eller Ducati som hade stora problem med att få "Big Bang" att funka som dom ville på deras hojar?
Ja, jag tror jag läste att Kawan var helt hysterisk fortfarande och att man verkligen får kämpa för att få alla hästar där man vill ha dom på bananNeutral skrev:Vet inte med Ducati men Kawa har provat en del varianter men det är inte bara det fysiska utan mycket kan göras med motorstyrningen också och förmodligen är det i alla oändliga kombinationer där som de gått bort sig.
De har ju mest haft problem med tillförlitligheten på de nya Big Bang motorerna. De köpte ju över mr Yoda från Yamaha där han var ansvarig för samma utveckling som han nu gör med Kawwan då de vill gå över till Big bangsharpedge skrev:Ja, jag tror jag läste att Kawan var helt hysterisk fortfarande och att man verkligen får kämpa för att få alla hästar där man vill ha dom på banan
Kör Biaggi för Suzuki nästa år så säljer jag min hoj i ren protestvalmers skrev:Biaggi OCH Roberts hos Suzuki vore det ultimata teamet. Frågan är om inte herrarna skulle bli bästa polare.
Om Honda av någon anledning inte vill ha kvar Biaggi kan jag se att han hamnar hos Suzuki eftersom det (bortsett platsen som Capirossis teamkollega) inte finns mycket annat ledigt.Axxexs skrev:Trotts det så går det rykten om det. Läste ett att Biaggi kunde komma att ta med sig Camel som sponsor till Suzuki.
Rally Monza är den 18-19-20 november.Axxexs skrev:Rossi kör Monzas Rallytävling 1 november med en Subaru.
Snart är det jul, bara att skriva in en sådan här i önskelistan.Chris Ash skrev:Jag säger som Mat Mladin....jag kommer aldrig förstå hur teamcheferna i MotoGP tänker. Med tre Hayden-bröder kommer kvalitén på hela GP-serien att sjunka markant.
Frågan är ju vem som designar teamtröjor och annan förarmerchandise för det är ofta så fult så man blir generad.valmers skrev:Snart är det jul, bara att skriva in en sådan här i önskelistan.
Problemet är väl att det ofta är väldigt amerikanskt.Goodstuff skrev:Frågan är ju vem som designar teamtröjor och annan förarmerchandise för det är ofta så fult så man blir generad.
Inte det som görs till de italienska eller spanska förarna och det ser ofta ut som en spya på en tröja....de amerikanska är dock ännu fulare, gärna med tryck över hela t-shirten...valmers skrev:Problemet är väl att det ofta är väldigt amerikanskt.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |