Jag personligen är inte orolig för Ryssland!
Däremot omvärlden hur den reagerar och agerar.
Näe, du ser ju ryssland och puttlerfnask som en förebild
Vi andra ser det för den avträdeshög det är.
Jag personligen är inte orolig för Ryssland!
Däremot omvärlden hur den reagerar och agerar.
Tycker lite synd om stackarna som skickas in i köttkvarnen i rent skit.Jo, dom drog ut honom ur en brinnande stridsvagn, han var den som klarade sig bäst ur besättningen
Du har ögon att se med men du ser inte.. öron att höra med men hör inte...Näe, du ser ju ryssland och puttlerfnask som en förebild
Vi andra ser det för den avträdeshög det är.
Tycker lite synd om stackarna som skickas in i köttkvarnen i rent skit.
Lite rolig video om Moskva-båten.
Du var Serb va?Du har ögon att se med men du ser inte.. öron att höra med men hör inte...
Du har två öron för att lyssna bättre och en mun för att prata mindre...
Jag är den jag är... Du har så mycket ondska och har så mycket hat, ilska inom dig... undrar du och är du förvånad över varför världen ser ut som den är??Du var Serb va?
"Bland serberna är det, enligt säkerhetsexperten Stefan Vladisaljev, ungefär en lika stor del som är för Rysslands krig i Ukraina som emot kriget, samtidigt visade en opinionsundersökning nyligen att omkring 95 procent av de tillfrågade serberna ser Ryssland som en allierad eller viktig partner."
Kritiska ryssar flyr till Serbien – möts av Putinanhängare
Serbiens kopplingar till Ryssland har gjort Belgrad till en attraktiv destination för ryssar som fått nog av Putinregimen och söker sig utomlands. Men landet är delat inför Rysslands agerande.www.svt.se
Jag är den jag är... Du har så mycket ondska och har så mycket hat, ilska inom dig... undrar du och är du förvånad över varför världen ser ut som den är??
Svar nej! Jag är från Ungern. Min mor kände Ukrainer väl... väldigt väl.. har en bekant som var och bodde i Ukraina, och hade inget gott att säga om dom. En god vän till mig (en av mina källor) som ALDRIG under alla år känt denna person sagt något ont om någon oavsett nationalitet eller religon... döm om min förvåning vad denne säger om Ukrainer: ett skitfolk! Om de har så mycket som en droppe tyskt blod i sig är de inte bättre än nazister!Du svarade inte på frågan, jag har ställt den förr och du svarade inte då heller.
Är du av Serbiskt ursprung?
Svar nej! Jag är från Ungern.
Tack för info men det ändrar inget i sak vad jag sagt och vet... men ska sanningen fram finns med mitt efternamn bara amerikaner, och det är ca 50 personer (reservation för tillökning i familj).. jag är ensam om att ha kombination för och efternamn KURTOCK I världen.. man kan säga med hänsyn till det att det är unikt..Orbán har gjort Ungern till en kopia av Ryssland
På söndag går Ungern till val och söndagen därpå är det fransmännens tur. I båda länderna överskuggar det ryska kriget mot Ukraina det mesta i valrörelsen. Vladwww.aftonbladet.se
Orbán favorit i Ungern – stort stöd från landsbygden
Kriget i Ukraina och valet mellan väst och Ryssland står i centrum inför söndagens parlamentsval i Ungern. Åratal av nära kontakt med Putin tycks dock inte stoppa sittande premiärminister Viktor Orbán och hans högerparti Fidesz från att säkra ännu en mandatperiod.www.svt.se
Ungern fortsätter blockera EU-sanktioner mot Ryssland – kräver miljarder
EU:s utrikesministrar har inte kommit närmare någon lösning på Ungerns blockering av unionens oljeembargo mot Ryssland. Den ungerske utrikesministern kräverwww.europaportalen.se
Ungerns proryska hållning kritiseras av allierade
Från Polen och Tjeckien kommer kritik mot att den ungerska regeringen vägrar hjälpa Ukraina med vapen och säger sig blockera ett importstopp på rysk energi tillwww.europaportalen.se
Ungern går med på ryska gaskravet: ”Det är inte kul”
Ungern har gått med på Rysslands rubelkrav för att få köpa gas. Det medger Ungerns utrikesminister Peter Szijjarto.omni.se
Svar nej! Jag är från Ungern. Min mor kände Ukrainer väl... väldigt väl.. har en bekant som var och bodde i Ukraina, och hade inget gott att säga om dom. En god vän till mig (en av mina källor) som ALDRIG under alla år känt denna person sagt något ont om någon oavsett nationalitet eller religon... döm om min förvåning vad denne säger om Ukrainer: ett skitfolk! Om de har så mycket som en droppe tyskt blod i sig är de inte bättre än nazister!
Tiden har tydligen inte ändrat något sedan min mor talade om Ukrainer! Det har gått decennier sedan dess...
Dom jag träffat för första gången när jag var 8 är gammal i Tranås när jag bodde där, och inom mitt arbete har jag bara gott att säga om dem (ingenjörer). Dricker friskt gör de men fortfarande trevliga, och oförargliga.Så Ukrainare är enligt dig (och din mor och sagda vän) ett skitfolk och ofta nazister?
Vad har du fär åsikt om ryssar då?
I våras var det ett inslag i tv4 nyheterna om Ukrainer blev skjutna i huvudet. I det inslaget visades några potatisar på gatan som Ukranier burit på i potatissäckar/påsar.Så Ukrainare är enligt dig (och din mor och sagda vän) ett skitfolk och ofta nazister?
Och ryssar dricker friskt men är trevliga och oförargliga.
Jag vill bara påminna om att ryssar, i år, har startat ett krig och etnisk rensning mot ett grannfolk.
Jag tänkte om du ville väga in den detaljen...
I våras var det ett inslag i tv4 nyheterna om Ukrainer blev skjutna i huvudet av ryska prickskyttar. I det inslaget visades några potatisar på gatan som Ukranier burit på i potatissäckar/påsar.Så Ukrainare är enligt dig (och din mor och sagda vän) ett skitfolk och ofta nazister?
Och ryssar dricker friskt men är trevliga och oförargliga.
Jag vill bara påminna om att ryssar, i år, har startat ett krig och etnisk rensning mot ett grannfolk.
Jag tänkte om du ville väga in den detaljen...
I våras var det ett inslag i tv4 nyheterna om Ukrainer blev skjutna i huvudet av ryska prickskyttar. I det inslaget visades några potatisar på gatan som Ukranier burit på i potatissäckar/påsar.
Som sagt: Ibland är det viktigt att se det som inte syns...Vad vill du ha sagt?
Att kriget inte existerar?
Som sagt: Ibland är det viktigt att se det som inte syns...
Och det är ju inte på särskilt lösa boliner de drar de slutsatserna hellerVad är det som inte syns som bara du ser då?
Resten av världen är tämligen övertygade om att ryssland bedriver anfallskrig mot Ukraina just nu.
Resten av världen är ganska eniga om att ryssland utför krigsbrott i Ukraina just nu.
Resten av världen är ganska eniga om att ryssland sysslar med etnisk rensning i Ukraina just nu
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|