JvA72
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 17 Jan 2021
- Hoj
- R1
Det här blir ju bara konstigare och konstigare, det står ju uttryckligen i länken du nyss postade:
"Forskarna har inte heller intervjuat muslimer som är invandrare i västländer, vilket bland annat betyder att svenska muslimer inte ingår i undersökningen."
Jag förstår inte dina inlägg över huvudtaget, vilka muslimer skrev du om nyss, de 30%? Var de inte i Sverige?
Eller är det infödda muslimer i Sverige? Blandar du möjligen ihop det med samer? Vilka undersökningar har man gjort på infödda muslimer?
Och visst försökte du väl göra gällande att muslimer och sharia inte är ett problem i Sverige, vad menade du annars?
Du har rätt, vi kan återgå till ämnet, det är nog bäst för åtminstone en av oss.
Ja, det må vart en usel länk gällande just svenska muslimer.
Men då du verkar tvärsäker (mnja) Hur ser det ut med dina egna fakta?
Du har alltså belägg för att det inte finns en stor andel som tar avstånd från sharia?
Och jo, du förstår definitivt vad jag säger.
Jag har för övrigt inte göra gällande ett skit angående någon problematik kopplad till någon grupp alls.
Men på trådens ämne.
Det talas om att hela Ukraina-situationen kommer komma till vägs ände om ganska så precis två veckor. Varför just då?