TomK
hela världen är min rejsingbana
GrindR...?Tinder!
Jag antar på hyfsat goda grunder att Lovön är säkrat på det viset.
Och eventuella andra lokaler åker man inte till med mobiltelefon.
GrindR...?Tinder!
Jag antar på hyfsat goda grunder att Lovön är säkrat på det viset.
Och eventuella andra lokaler åker man inte till med mobiltelefon.
Du får väl söka lite på internet.Jo men nu handlade det om att du påstår att vem som helst kan spåra FRA-personal. Hur gör gemene man det?
Vad gör man inte för en iPhone...
Trodde inte Europa köpte gas av dem .Eller är det Turkiet bara ?Har man fuqqat Europa och kan skylla det på Ukraina?
Gazprom: gas supplied in full, bypassing damaged Russian export pipeline
A local unit of the Russian energy giant Gazprom said on Tuesday that gas was being supplied to customers in full via parallel pipelines following a fatal explosion in a section of the Urengoi-Pomary-Uzhhorod pipeline.www.reuters.com
Tja, jag undrar hur många som stöder den militära specialoperationen egentligen ?Vad gör man inte för en iPhone...
Och är det någon skillnad mellan ryssar och svenskar i det här avseendet ?
Hur många har backat från iPhone eller en "smartfån" med Googles Android av säkerhetsskäl.
Mer än jag ?
Jag kan väl utgå från att du stängt användning av Mobilt Bank-Id (har aldrig använt det) också ?Jag har ingen anledning att måna om min säkerhet just nu, Google/CIA/KGB får gärna spåra och avlyssna mig via min mobiltelefon, jag har stängt av spårning och tillgång till det mesta i operativsystemet, men det är ingen säkerhet mot ovanstående, det gör bara att Google får mindre data om mig att sälja.
Däremot rymdödlorna som spårar mig med inplanterade chip är jag orolig för, det är där min folieklädda keps kommer in...
Det är dom efterblivnaJo men nu handlade det om att du påstår att vem som helst kan spåra FRA-personal. Hur gör gemene man det?
Dom har verkligen kopplat ifrån sanningen och lämnar den längre och längre bakom sig med ljusets hastighet.Peskov förklarar att Ryssland aldrig attackerat något annat land i en intervju.
View attachment 479401
Han glömde visst dessa.
Listan är inte komplett då t.ex. Estland, Lettland och Litauen saknas. osv.
View attachment 479404
Kul, men lite taskigt tycker jag. Det är säkert kort som inte visar deras bästa sidor.Hur man känner igen Säpo/Noa/Fra
Guide , fetalt alkoholsyndrom och inavel
Så bara sedan 1900? För jag kan nog tänka mig några fler krig de startat, men tidigare.Peskov förklarar att Ryssland aldrig attackerat något annat land i en intervju.
View attachment 479401
Han glömde visst dessa.
View attachment 479404
De har ett vackert inreKul, men lite taskigt tycker jag. Det är säkert kort som inte visar deras bästa sidor.
Vad det gäller Finland 1939 så var det enligt Sovjetisk historia Finland som anföll Sovjet om jag minns rätt och Sovjet som försvarade sig.Peskov förklarar att Ryssland aldrig attackerat något annat land i en intervju.
View attachment 479401
Han glömde visst dessa.
View attachment 479404
Ja, eller så var dom bara helt vanliga "militära specialoperationer".Vad det gäller Finland 1939 så var det enligt Sovjetisk historia Finland som anföll Sovjet om jag minns rätt och Sovjet som försvarade sig.
Och så är det väl med resten också.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |