sportbilsentusi
Obotlig bil/MC/klock och musik/HIFI-nörd
Vidrigt
Putin kallar kriget för "krig"
betalartikel, men slutet är klämmigt
"En lokalpolitiker i centrala S:t Petersburg har gått ut och krävt att de federala myndigheterna inleder en brottsutredning mot presidenten, med hänvisning till att ett antal personer har dömts i landet i år endast för att ha sagt "krig"."
Vad är mest sannolikt, att förundersökning inleds eller att lokalpolitikern plötsligt åtalas för något planteringsbart brott?
Haha, han bör nog akta sig för trappor och fönster samt hålla tvättkorgen under uppsikt framöver.
Verkar så ja, du besvarade inget särskilt inlägg så lite svårt att veta vad du syftar på just nu dock.Ryssland uppvisar en häpnadsväckande ignorans gentemot allt civiliserat och anständigt.
Karelen är Finland, move on nu.Krim är Ukrainas, och Ukraina har inga kärnvapen.
Kul, men lite taskigt tycker jag. Det är säkert kort som inte visar deras bästa
Du gossen , skulle jag inte tatt hand om som i början på 2000 skulle det vara synd om landetKul, men lite taskigt tycker jag. Det är säkert kort som inte visar deras bästa sidor.
Karelen är Finland, move on nu.
Japp, move on. Det är vad det är.Helt riktigt Finska Karelen är finland.
Och Krim är Ukraina
Japp, move on. Det är vad det är.
Den som gapar efter mycket, mister ofta hela stycket.
Det har du sagt i ett år snart, varvat med nedsättande ord. Om det så snart vore över och allt gick så bra för Ukraina, varför åkte Zelensky till USA? Behöver han hjälp eller inte?Japp, puttlerfnask kunde ha varit nöjd med att ha illegalt annekterat områden i Ukraina som det såg ut i Januari, men han gapade över ännu mera och mister hela stycket...
Det har du sagt i ett år snart, varvat med nedsättande ord. Om det så snart vore över och allt gick så bra för Ukraina, varför åkte Zelensky till USA? Behöver han hjälp eller inte?
Försök att andas, det finns massor, kanske alla existerande, landområden som går att ifrågasätta hit och dit. Det bästa för alla vore om kriget tog slut och Krim tillfaller Ryssland tillfälligt. Sedan kan Ukraina och Finland få tillbaka sina områden när regimen faller. Det finns fler humanitära frågor än Krim på denna jord dessutom.
Inser du inte NU...hur dumt det var att se mellan fingrarna då 2014? Och du vill upprepa samma misstag?Det bästa för alla vore om kriget tog slut och Krim tillfaller Ryssland tillfälligt.
Förutom att vara nedsättande mot mig, utveckla "skulle jag inte tatt hand om..."Du gossen , skulle jag inte tatt hand om som i början på 2000 skulle det vara synd om landet
Jag heter 448 på flashback
Rikspolischef Anders Thornberg kallas till Justitieutskottet pga Löfving-härvan
Rikspolischef Anders Thornberg kallas till Justitieutskottet pga Löfving-härvan Korruption och missförhållanden i offentlig verksamhetwww.flashback.org
Där är ju helt plötsligt en öppning för Ryssen att ta sig ur hela skiten som Putin skapat.Putin kallar kriget för "krig"
Intressant att jämföra det nuvarande politiska läget med ett som var nästan 100 år sedan...? Skulle kanske vara dags för herren att damma av historieböckerna från åk9 och börja där ... Skulle framförallt rekommendera stycket gällande det rådande internationella läget i slutet av 30talet...Karelen är Finland, move on nu.
Blev du förolämpad som finsk? Men du är väl svensk?Intressant att jämföra det nuvarande politiska läget med ett som var nästan 100 år sedan... Skulle kanske vara dags för herren att damma av historieböckerna från åk9 och börja där ... Skulle framförallt rekommendera stycket gällande det rådande internationella läget i slutet av 30talet...
Ja ja, så ska Indianerna ha tillbaka USA. Varenda engelsman skall ut! Annars!Krim tillhör Ukraina, det Ukrainska folket vill inte ge upp Krim
Självklart behöver Ukraina all hjälp dom kan få mot världens näst största armé, och det ska vi självklart ge dom. (nu kanske listan på största arméer måste skrivas om snart IOFS)
Dom områden som ryssland "tillälligt" lägger händerna på utsätts för folkmord och krigsbrott, du tycker alltså att det vore okej på Krim?
En liten udde med tortyrkammare och massgravar dit man skickar alla som är emot byxskitaren?
(Kreml har förnekat att puttler sket på sig när han trillade i trappen, så då vet man att det är sant)
Väskbajsaren har lyckats tigga till sig vapen från sin snart enda kompis Kim, ett helt tåg med ammunition har rullat över gränsen från NordKorea, behöver puttlerfnask hjälp eller?
Tur att NordKorea är kvar på 60 talets sovjet standard, så dom har ammunition som passar
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|