Sir Kurtock
Bild på käringa
Det här kriget torde vara ett ypperligt tillfälle att utnyttja för penningtvätt.. undrar om Sellerinsky passar på att stoppa undan "lite" pengar till sig själv... bara utifall...
Googlade på vem denne Sellerinsky är och fick bara fram en Brenda Sellerinsky på Facebook. Tror hon var amerikanska och hon gillade IKEA.Sellerinsky
Frågan är hur du vet vilka kläder man fick 1995, men ännu mer varför man fick dem, samt av vem. ?Iklädd ”Jahti Jakt” vändbart förstärkningsplagg som följde med jaktsetet (1995 för tjugo år sedan.
Tomtar finns överallt. Frågan är hur vederbörande fick sitt ”kunskapsläge”…
Frågan är hur du vet vilka kläder man fick 1995, men ännu mer varför man fick dem, samt av vem.
Det hade varit bättre om de varit i Ryssland. Då hade de kunnat titta på när deras barn deltar i parader och drillas för det stora fosterländska kriget i Ukraina.En bekant till mig blev fotad av en hög chef när hon pratade i mobilen när hon satt bakom ratten i bussen. Bussen stod uppställt i depån och motorn var inte igång då bussen var strömlöst. Hon svarade i mobilen när Trafikledningen ringde.
Hon blev inkallad och påmind om att man inte får prata i telefon, inte använda headset o s v förare.
Hon fick sparken. Efter 22 års anställning.Facket kunde inget göra sade man till henne. Har själv sett bilden.
En annan person på samma depå råkade ut för samma sak. Han fick också sparken.
Det dom båda har gemensamt är att de är båda Ryssar. Så långt har hatet gått i Sverige.
Nu svamlar du igen... Wusigay..Det hade varit bättre om de varit i Ryssland. Då hade de kunnat titta på när deras barn deltar i parader och drillas för det stora fosterländska kriget i Ukraina.
View attachment 483652
View attachment 483653
View attachment 483654
Bilder från Yeysk i Ryssland.
Var det, det bästa du kom påNu svamlar du igen... Wusigay..
Duger åt dig..väldigt mycket t o m... Jag fick dig att skratta...Var det, det bästa du kom på
Svamla vidare du... ?
Det bombas ganska duktigt här också...Ryssland bombade/sköt missiler mot Pavlohrad under natten.
Det är ingen liten explosion
Vad består frågan av?Vill döpa sonen till Vladimir Putin – Skatteverket säger nej
Föräldrarna Ronny och Ann vill döpa sin nyfödda son till Vladimir Putin. Men Skatteverket säger nej. – Om du ser honom i verkligheten så ser du att det är en Puwww.aftonbladet.se
???
Var det du i inlägg #9100 förresten?Bla, Bla....
Känner inte igen det! Skriver inte bara "bla bla utan lägger också till svammel och igen bla bla.... skriver heller inte med stor bokstav när jag upprepar ord i samma mening... Nej, det var inte jag!Var det du i inlägg #9100 förresten?
Hade du läst för att förstå hade du förstått...kanske...Vad består frågan av?
Skulle gärna ta ett par öl med dig och Tammer, kommer bli en bra urspårad kvällHade du läst för att förstå hade du förstått...kanske...
Tammer står och fryser i sitt Jahti Jakt ställ fortfarandeSkulle gärna ta ett par öl med dig och Tammer, kommer bli en bra urspårad kväll
Plocka med klockringaren med när du ändå är i farten.Skulle gärna ta ett par öl med dig och Tammer, kommer bli en bra urspårad kväll
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|