Aha, du har erfarenhet av ämnet, det förvånar inte alls. ?Tror jag inte.
Min erfarenhet av stökiga personer på nätet är att de bara är det bakom tangentbordet. Live är de rädda småpojkar.
Aha, du har erfarenhet av ämnet, det förvånar inte alls. ?Tror jag inte.
Min erfarenhet av stökiga personer på nätet är att de bara är det bakom tangentbordet. Live är de rädda småpojkar.
Lite osäkert men kurttan måste ändå vara en?Mellan vilka?
Spelar ju ingen roll, försvaret försvarade inte Sverige. Att de inte gjorde det på order av regeringen betyder verkligen inte att de försvarade Sverige hellerAv en liten mullvad ?
Spelar ju ingen roll, försvaret försvarade inte Sverige. Att de inte gjorde det på order av regeringen betyder verkligen inte att de försvarade Sverige heller
Jag tror vi har olika definition av försvara, eller snarare, jag vet nu att vi har det.Självklart försvarade Försvarsmakten Sverige. Och gör det än idag, oavsett vilka lösryckta påståenden du gör.
Du skall inte läsa så mycket konspirationer har jag sagt.
Äkta eller falsk attack mot Kreml?
Jag är nog 50/50 på ukrainare eller ryssar.
Fast jag håller med Bildt i frågan, varför sköts den ned först ovanför byggnaden. Borde inte ett vettigt luftförsvar se till att stoppa drönare långt innan?
Hur mycket i Ryssland fungerar som det borde?
Äkta eller falsk attack mot Kreml?
Fast jag håller med Bildt i frågan, varför sköts den ned först ovanför byggnaden. Borde inte ett vettigt luftförsvar se till att stoppa drönare långt innan?
Kreml omringas av 3 st Pantsir missilsystem, som vi vet. Lär vara flera. De lär vara de bästa och mest välfungerande de har för att de försvarar det mest värdefulla de har, Kreml.För att rysarna minsann kan försvara sitt land
Ryssland har en tradition av att misslyckas med att kontrollera luftrumnet kring Kreml.
View attachment 483725
Intressant med de två killarna som håller på att klättra upp för taket från vänster. De ska nog vara väldigt glada att de inte hunnit lite högre upp. Vet inte om detta var andra träffen, och de var på väg att kolla skadeläget efter första.Äkta eller falsk attack mot Kreml?
Ser mer ut som ett fyrverkeri än en sprängladdning. Väldigt futtig.Äkta eller falsk attack mot Kreml?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|