Fanns det inte någon typ av pubkväll förr i tiden?Plocka med klockringaren med när du ändå är i farten.
Kanske en OT pubkväll med massa gräl.
Fanns det inte någon typ av pubkväll förr i tiden?Plocka med klockringaren med när du ändå är i farten.
Finns redan tillräckligt av den varan redan här...Fanns det inte någon typ av pubkväll förr i tiden?
Skadan har inte gjort dig ödmjuk eller vis ...snarare tvärtom...har påverkat även din mentala hälsa förutom det funktionshinder du har nu du inte hade innan...Plocka med klockringaren med när du ändå är i farten.
Vad pratar du om för skada? Så där håller man inte på.Skadan har inte gjort dig ödmjuk eller vis ...snarare tvärtom...har påverkat även din mentala hälsa förutom det funktionshinder du har nu du inte hade innan...
Herregud....Skadan har inte gjort dig ödmjuk eller vis ...snarare tvärtom...har påverkat även din mentala hälsa förutom det funktionshinder du har nu du inte hade innan...
Skadan har inte gjort dig ödmjuk eller vis ...snarare tvärtom...har påverkat även din mentala hälsa förutom det funktionshinder du har nu du inte hade innan...
Ingen fara, det gav mig ett gott skratt, försöka att manipulera med så plumpa metoder.Vad pratar du om för skada? Så där håller man inte på.
Vad är det för skada, har du blivit sosse?Ingen fara, det gav mig ett gott skratt, försöka att manipulera med så plumpa metoder.
Det skulle fan vara roligt.Fanns det inte någon typ av pubkväll förr i tiden?
Nä, har inte blivit hjärnskadad. Jag har bara brutit ryggen. Finns en tråd om det nånstans på forumet.Vad är det för skada, har du blivit sosse?
Håller med. Jag vill sitta mellan klockringaren och Markus. Tammer mittemot. Sir Kurtock kan sitta lite längre bort men ändå så jag har uppsikt över honom.Det skulle fan vara roligt.
Alla är säkert trevliga och vettiga på riktigt så det blir bara ett antiklimax och/eller gayigtHåller med. Jag vill sitta mellan klockringaren och Markus. Tammer mittemot. Sir Kurtock kan sitta lite längre bort men ändå så jag har uppsikt över honom.
twostroke och brooklynS snett framför.
Vilken kväll. När kör vi?
Sant. Vissa drömmar är bäst att inte förverkliga.Alla är säkert trevliga och vettiga på riktigt så det blir bara ett antiklimax och/eller gayigt
Mellan vilka?Jag tror på slagsmål.
Det är ju rätt säkertAlla är säkert trevliga och vettiga på riktigt så det blir bara ett antiklimax och/eller gayigt
Om vi tar det i Vimmerby blir det garanterat slagsmål med de lokala förmågorna. Det är sen gammalt.Mellan vilka?
Tror jag inte.Fanns det inte någon typ av pubkväll förr i tiden?
Tur att ingen ser dig som stökig då ?Tror jag inte.
Min erfarenhet av stökiga personer på nätet är att de bara är det bakom tangentbordet. Live är de rädda småpojkar.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|