Ska man vara orolig för Ryssland?

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Hoj
Bara fräna hojar
Ja ibland undrar man varför dom åtminstone inte försöker lite. Hur svårt kan det vara att skjuta lite på bilen först och kanske spränga en grop istället för att gräva den.

Ja, jag vet att det är för den inhemska opinionen, att de vet att ingen utanför går på det där ändå (Tammer och halva Flashback undantagna), men ändå, även inhemska ryssar kan ju se detaljer och börja lägga ihop ett och ett.

Det är ju bara det att de som gör det inte är ”inhemska” längre, de drar…

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Ja ibland undrar man varför dom åtminstone inte försöker lite. Hur svårt kan det vara att skjuta lite på bilen först och kanske spränga en grop istället för att gräva den.

Ja, jag vet att det är för den inhemska opinionen, att de vet att ingen utanför går på det där ändå (Tammer och halva Flashback undantagna), men ändå, även inhemska ryssar kan ju se detaljer och börja lägga ihop ett och ett.

Ja, propagandan var bättre förr.

Förmodligen var bilarna inlånade av rika oligarker som har dom som leksak, och dom vill inte få dom skadade för en fotografering.

Jag har en bekant som brukade åka på offroadtävlingar i rysland, och det har importerats mängder av Hummers dit som leksaker

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Ja, propagandan var bättre förr.

Förmodligen var bilarna inlånade av rika oligarker som har dom som leksak, och dom vill inte få dom skadade för en fotografering.

Jag har en bekant som brukade åka på offroadtävlingar i rysland, och det har importerats mängder av Hummers dit som leksaker
Jo men de har ju lyckats erövra en och annan Hummer och andra fordon av Ukraina. Några säkert med befintliga skotthål och splitterskador. Hur svårt vore det att ställa dit en av dessa istället? Fast de är kanske redan sålda på svarta marknaden.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jo men de har ju lyckats erövra en och annan Hummer och andra fordon av Ukraina. Några säkert med befintliga skotthål och splitterskador. Hur svårt vore det att ställa dit en av dessa istället? Fast de är kanske redan sålda på svarta marknaden.

Dom får inte ut dom ur Ukraina, dom har inga avgascertifikat...

Nej, men skämt åsido, dom har inte logistik att få fram mat och ammunition till fronten, för att inte tala om nya fordon till dom stridande, så det är nog låg prio på att föra ut Hummers just nu

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Såg du bilden på dom amerkanska Hummer bilarna?

Dom stod nerkörda i en krater och var "utslagna av ryskt precisionsartelleri"
Det lilla problemet med det är att då står dom inte i en krater, med hela rutor....
Däcken var inte smutsiga, av den lilla jord som förflyttats ser man att ena fordonet glidit ca 40cm i sidled.
Den bilden skriker iscensatt för en gammal bärgningsman..

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Kan någon länka till den ”sprängda” bilen?

Är det denna ser det verkligen ut som en arrangerad bild.
cd13511d853b2044a1af79c0776faab0.jpg

Skickat från min Ericson t28 via Tapatalk

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Har farbror blivit så gammal att han inte minns hur kul det är att brassa helvetet i stan etc?
Aldrig gjort faktiskt, tycker det är höjden av white trash, samma sorts människor som har collegetröja ovanpå skinnställ, går på solarium, har kamphund som heter Bill, tribaltatueringar och drömmer om en vattenskoter och en resa till Pattaya.

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Aldrig gjort faktiskt, tycker det är höjden av white trash, samma sorts människor som har collegetröja ovanpå skinnställ, går på solarium, har kamphund som heter Bill, tribaltatueringar och drömmer om en vattenskoter och en resa till Pattaya.
Finns de ens kvar i jordelivet? Trodde de dött endera i fronten på en Ford Mondeo eller av nån venerisk sjukdom.

Nåväl, en fuckyouburnout senare och du får åter känna hur det är att vara ung. :gamlo

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Finns de ens kvar i jordelivet? Trodde de dött endera i fronten på en Ford Mondeo eller av nån venerisk sjukdom.

Nåväl, en fuckyouburnout senare och du får åter känna hur det är att vara ung. :gamlo
Jag har nu uppnått åldern att jag beskriver 2005 års stereotyper märker jag.
Du vet vilken art jag menar, vad är 2023 års motsvarighet?

Nyheter
Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom