Inte för att vara jobbig, men det är en av mina spetskompetenser, det stod på SVT ca en halvtimme innan ditt inlägg.Det ryktas i diverse kanaler att Prigozhin omkommit i en flygolycka.
?????
Inte för att vara jobbig, men det är en av mina spetskompetenser, det stod på SVT ca en halvtimme innan ditt inlägg.Det ryktas i diverse kanaler att Prigozhin omkommit i en flygolycka.
För att vara jobbig, men varför postade du då inte det innan Kratoz?Inte för att vara jobbig, men det är en av mina spetskompetenser, det stod på SVT ca en halvtimme innan ditt inlägg.
?????
Visas med hjälm i Vitt Rött och Blått tillfällighet ?BMW har släppt en till elhoj CE 02
Är inte riktigt säker på att grafiken är så där....genomtänkt.....
För Z används ju kanske i lite olämpliga sammanhang just nu.
View attachment 488460
View attachment 488461
Kan du inte plussa på Ryssland och Ukraina till de självförsörjande ?De vill minst av allt ha ett utvidgat krig. Vilket skulle innebära att Afrikas befolkning svälter ihjäl och Sydamerikas blir utfattigare än utfattigast pga att transporter ökar mångdubbelt i pris. Därför är också Kina väldigt försiktiga.
De enda som faktiskt KAN försörja sig OCH utvecklas på inre marknader är EU och USA (räknar in övriga där som Japan, Kanada, Sydkorea, Australien).
Trilla ut från ett husWagner verkar bekräfta att både Prigozhin och Utkin är döda
Wagner verkar bekräfta att både Prigozhin och Utkin är döda
Inte för att vara jobbig men jag tycker inte det är min skyldighet att posta varenda nyhet om/från Ryssland. Dessutom, vad skulle GuW säga om jag tog hans roll? Skulle bitchgråta och hålla på och trolla i en vecka, som vi sett honom göra till och från i Q2-Q3.För att vara jobbig, men varför postade du då inte det innan Kratoz?
Inte för att vara jobbig, men det är en av mina spetskompetenser,
Vad skulle denna tråd vara utan alla dessa konspirationsteorier? Nothing.Fast man kan ju undra vilka som satt på det andra identiska planet som ägs av Wagner som landade på Ostafyevo flygplatsen nära Moskva strax efter att det ena sköts ned....
Ja just det, lite konspirationsteorier behövs för att liva upp.Vad skulle denna tråd vara utan alla dessa konspirationsteorier? Nothing.
Ja just det, lite konspirationsteorier behövs för att liva upp.
5) Man ska inte tro allt man hör på internet.
Visas med hjälm i Vitt Rött och Blått tillfällighet ?
Kan du inte plussa på Ryssland och Ukraina till de självförsörjande ?
Eller ?
UKSjälvförsörjande på vad? Enstaka naturresurser men jag talar om hela samhället, industriell utveckling osv.
Prigozhin var väl rätt omtyckt av både sina män och folk i allmänhet i Ryssland, att döma av folks reaktion när han gjorde en road trip mot Moskva. Hade varit intressant om Wagner-gruppen lyckas hitta en ny ledare och en ny strateg, och inte bara utplånas, och sedan kan vara fokuspunkt för nån sorts martyrrörelse över sin forne ledare.Det ryktas att Wagner-gruppen själva ser det som mord (nähä!?!) och vill hämnas.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|