Herrejävlar vilken dålig photoshop.
Nato är väl en sak. Länder som uppfyller grundläggande demokrativillkor + Turkiet bygger upp ett gemensamt försvar är ju bara till gagn för alla inblandande.Jag är också lite tveksam till allt prat om att ge dem snabbfiler in i NATO och EU som börjat dyka upp senaste veckan. Hjälpa dem kasta ut Ryssland, fine. Hjälpa dem bygga en försvarsindustri, fine.
Bjuda in dem i den skyddade trädgården utan den vanliga kontrollen? Njaeeee.
googlade "glashus" och tog första bästaHerrejävlar vilken dålig photoshop.
Antog det, och det var inte riktat mot dig mer överaskande värdelös kvalité på vad jag antar ska vara säljmaterial.googlade "glashus" och tog första bästa
Aldrig hört Ukra-iiiina stå upp för ett annat land för övrigt, men nu är de vårt broderfolk, weird.
Missförstå mig inte, Ryssland ska inte vara i Ukra-iiiina men det gör inte att jag behöver låtsas att Ukra-iiiina är en del av väst eller av min kultur.
Svårt när jag sitter på en Linux. Gimp var lite för mycket jobb då jag egentligen jobbar, även om det är fredag.Du hade kunnat använd mspaint för att kladda in en sten i plasthuset utan att sänka den artistiska nivån.
Nato är väl en sak. Länder som uppfyller grundläggande demokrativillkor + Turkiet bygger upp ett gemensamt försvar är ju bara till gagn för alla inblandande.
Ja, skickas de hastigt och lustigt med in i medlemsskap blir det EU som får betala för att bygga upp landet igen. Efter att ha betalt för att försvara landet.EU däremot ser jag ingen anledning till innan de har en kraftigt reformerad ekonomi och lagstiftning och helst även ska ha nått en ekonomis miniminivå på levnadsstandard.
Det är väl knappt att 3-4 barn per kvinna räcker för att fylla på det de utarmat nu.Puttler jobbar på att få fram förstärkningar till fronten, men det kommer att ta lite tid:
Hur översätter man "Lebensborn" till ryzka?
Yupp! ?Fast även NATO har krav för medlemskap och ett någorlunda långt tillträdesförfarande.
...
Det är väl knappt att 3-4 barn per kvinna räcker för att fylla på det de utarmat nu.
Jag är också lite tveksam till allt prat om att ge dem snabbfiler in i NATO och EU som börjat dyka upp senaste veckan. Hjälpa dem kasta ut Ryssland, fine. Hjälpa dem bygga en försvarsindustri, fine.
Bjuda in dem i den skyddade trädgården utan den vanliga kontrollen? Nja
Jag vet inte om jag alls vill ha dem i EU eller NATO, vad är syftet med det?Jag håller med till viss del, Ukraina har lite att jobba med, även om kriget tar slut i kväll, innan dom kan ses som en kandidat till EU/NATO, däremot kan vi ju frivilligt ge dom lite löften om skydd och hjälp, och peka ut i vilken riktning dom måste gå för att närma sig EU/NATO
Har Onlyfans slutat i Ryssland med, för annars kan hon ju bara byta medium hon publicerar i...Det var roligare att vara Influencer i Tyskland och visa sitt stöd för puttler och hans krig därifrån, när hon blev hemskickad till misären själv var det inte lika kul längre:
Har Onlyfans slutat i Ryssland med, för annars kan hon ju bara byta medium hon publicerar i...
Har Onlyfans slutat i Ryssland med, för annars kan hon ju bara byta medium hon publicerar i...
Sjukt inhuman kvinnosyn, bland det vidrigaste jag läst.Har Onlyfans slutat i Ryssland med, för annars kan hon ju bara byta medium hon publicerar i...
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|