Notquoting, expert level.
Här ovan står en kommentar som ni inte kan läsa p g a osynlighetsbläck men om ni kunnat så hade ni tyckt den var bra, eller dålig.
Du kan ge dig fan på att någon hade klagat om jag citerat Markus…
Notquoting, expert level.
Här ovan står en kommentar som ni inte kan läsa p g a osynlighetsbläck men om ni kunnat så hade ni tyckt den var bra, eller dålig.
Har du varit i Ukraina eller har någon du känner varit i Ukraina?
Vad kan du spontant berätta om din koppling till Ukraina?
Okej, det går nog bra att åka.Jag känner ett flertal Ukrainare genom olika hobbys, jag har inte själv besökt Ukraina än, men tänker göra det så fort som praktiskt möjligt
Jag har haft i princip daglig kontakt med olika Ukrainare jag känner sedan kriget bröt ut.
Desto större anledning, tänker jag.Du kan ge dig fan på att någon hade klagat om jag citerat Markus…
Vad fan är Geneve artros?Desto större anledning, tänker jag.
More power to you!
(Nu, iväg för att lyssna till, se och uppleva Genevieve Artadi!!)
Okej, det går nog bra att åka.
Varför åkte du aldrig innan kriget?
Fast Ryssland hade redan innan skickat ordern att det skulle anfallas annars jävlar och alla visste om det.Hatar man ändå inte slumpen att samtidigt som Hamas drog igång din terrorattack, drog Ryssland igång sitt största pansaranfall sen 2022. Hade ju varit bekvämt för lill-tsaren om nu inte ukrainska försvaret höll emot vid Avdiivka, med lite mindre ljus av media. Bara så märkligt.
Kraftsplittring gynnar, oaktat om det är ekonomiskt eller strategiskt.Jag tror helt enkelt att Hamaz-tomtarna hoppades på att Israel skulle få mindre hjälp från väst om dom slog till under Ukraina kriget
Inte nödvändigt att det är Ryssland som ligger bakom. Kan ju räcka med att Iran är vänliga att berätta att grejer ska ske i stor skala och att ryssen nyttjar bristen på djupseende hos en skelögd åskådare.Fast Ryssland hade redan innan skickat ordern att det skulle anfallas annars jävlar och alla visste om det.
Det gör ju dessutom ingen som helst strategisk eller taktisk skillnad i närtid att Israel blivit attackerade. För att det ska göra skillnad i Ukraina måste det gå flera månader där väst dragit ner på stödet till förmån för Israel.
Och Ukraina kommer nog inte bli ens lite avledda från jobbet att kasta ut Ryssland av att Israel blir attackerade.
Det är väl möjligt. Det är också möjligt att den enormt stora mängd ryssar i Israel också innefattar några väl placerade spioner som skickade vidare alla signaler som Israel ignorerade.Inte nödvändigt att det är Ryssland som ligger bakom. Kan ju räcka med att Iran är vänliga att berätta att grejer ska ske i stor skala och att ryssen nyttjar bristen på djupseende hos en skelögd åskådare.
De (Hamas) har ju köpt mängder av byggnadsmaterial. Armeringsjärn, stålrör.. Blev dock inte hus.Titta på hur mycket pengar de tagit emot och hur absolut inga förbättringar skett i infrastruktur i Gaza.
KnowerVad fan är Geneve artros?
Det är väl möjligt. Det är också möjligt att den enormt stora mängd ryssar i Israel också innefattar några väl placerade spioner som skickade vidare alla signaler som Israel ignorerade.
Men för mig verkar det mest vara ett okopplat sammanträffande. Det är väl möjligt att Ryssland passade på för att dra nytta av det, men jag tror inte det. För det gör ingen direkt skillnad taktiskt. Ukraina kommer inte tappa fokus för lite oväsen i Mellanöstern, och de har materiel att klara sig med i närtid även om alla drar in all hjälp omedelbart.
Det är också många som vill få det till att Ryssland är inblandade i det hela, men jag tror att det bara var Hamas som ville döda lite judar och fick lite hjälp. För att inte tala om enorma mängder pengar av EU. Titta på hur mycket pengar de tagit emot och hur absolut inga förbättringar skett i infrastruktur i Gaza.
Typisk false flag argumentation, alltid är det något sammanträffande som är spektakulärt. Alltid.Hatar man ändå inte slumpen att samtidigt som Hamas drog igång din terrorattack, drog Ryssland igång sitt största pansaranfall sen 2022. Hade ju varit bekvämt för lill-tsaren om nu inte ukrainska försvaret höll emot vid Avdiivka, med lite mindre ljus av media. Bara så märkligt.
Det går att skoja bort så klart men faktum är att nästan ingen känner någon som varit i Ukraina men ändå låtsas vi som att det är som om Norge invaderats. Trams.Jag reser inte utomlands så ofta så jag har inte kommit till U på min lista än?
Mest slående att det var på Putins födelsedag som armén gjorde sin satsning och förlorade 80-talet pansarfordon, eller ett par bataljoner.. Det passar dagen för en inte alltför prominent strateg.Typisk false flag argumentation, alltid är det något sammanträffande som är spektakulärt. Alltid.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|