All heder för uppofringen.En till svensk har fallit i Ukraina. 40-åring hemmahörande i Norrland.
?
All heder för uppofringen.En till svensk har fallit i Ukraina. 40-åring hemmahörande i Norrland.
?
All gave some. Some gave all.En till svensk har fallit i Ukraina. 40-åring hemmahörande i Norrland.
?
Med tanke på att framtiden har mycket mer drönare och fordon körs med joystick kan det ju vara positivt med dataspelande ungdom.Samtidigt i Sverige, influencers (marknadsförare på svenska) kraftsamlar på Facebook.
Så jävla ovärdigt med ordvitsar. Å andra sidan är det väl det vårt försvar består av, män mellan 19-23 som spelar DATA-spel. Ja och så några Twitter, förlåt X, krigare också.
Kan ju va bra med den sädesåkern inom europeisk ekonomisk zon än inom rysk zon tänker jag.Jag vet inte om jag alls vill ha dem i EU eller NATO, vad är syftet med det?
Skydd och hjälp kan vi ge dem ändå om vi vill.
Jag tror inte att övriga sädesproducenter i eu håller medKan ju va bra med den sädesåkern inom europeisk ekonomisk zon än inom rysk zon tänker jag.
Jag förstår inte vad Ukraina har i EU att göra. Om någon kan ge bättre skäl än en åker så emottages de tacksamt.Kan ju va bra med den sädesåkern inom europeisk ekonomisk zon än inom rysk zon tänker jag.
Jag förstår inte vad Ukraina har i EU att göra. Om någon kan ge bättre skäl än en åker så emottages de tacksamt.
Jag tycker inte de tillhör den europeiska traditionen eller kulturen. Jag känner en person som varit i Ukraina, han är estländsk. Skulle säga att 95% av befolkningen i Sverige, minst, sket totalt i Ukraina innan Ryssland satte igång detta, samt inte kunnat placera dem på en karta, och blandade ihop med Vitryssland. Ukraina är inte Danmark, Sverige var där 1709, sedan var det inte vår sak.Jag har ingen direkt åsikt i frågan, men varför skulle dom inte höra hemma i EU
NÄR DOM UPPFYLLER KRAVEN
Vilket dom kanske aldrig kommer att göra, precis som Turkiet...
Jag tycker inte de tillhör den europeiska traditionen eller kulturen.
Nu pratar jag inte om Rumänien och nej, jag hade inte nödvändigtvis röstat för alla de länderna heller.Tycker du att alla länder i EU har samma-lika traditioner och kultur?
Rumänien?
Slovakien?
Slovenien?
Tjeckien?
Ungern?
Det kanske är dom länderna som sätter normen och Tyskland Frankrike Sverige är udda?
Jag tycker IOFS att Sverige skiljer sig en hel del mot Tyskland och Frankrike också...
?(Citerar inte Markus då det inte är hans inlägg jag svarar på utan det är vad han citerar och som jag pga anledningar slipper läsa)
Har du varit i Ukraina eller har någon du känner varit i Ukraina?Även Ukraina hade den stora oturen att hamna inom samma intressesfär, och har en del arv därifrån.
Men dom är väldigt måna om att skaka av sig det arvet och istället bli Europeiska, nu mer än någonsin, och som dom andra länderna som har kastat det oket så kan dom så småningom vara välkomna in i EU
(Citerar inte Brooklyn, även om det är till stor del hans inlägg jag svarar på)
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|