Tammer
Gudomlig sporthojare
Men det är okej, jag trodde för an stund att det hade med politik att göra. Höger - vänster och sånt där.Det är fri tillgång till tablettmissbruk, bara för att nämna en sak.
Du är så förutsägbar ?
Men det är okej, jag trodde för an stund att det hade med politik att göra. Höger - vänster och sånt där.Det är fri tillgång till tablettmissbruk, bara för att nämna en sak.
Du är så förutsägbar ?
Fast mina argument är ju lite mer djupa och välgrundade än dina "hahaha, och hihihi"...Haha du och dina ogrundade påhitt, trist att ingen går på det längre, inte ens märklinmännen blir upprörda längre.
Svagheten i din diskussion är som alltid: du har inga fakta, inga argument, inga logiska resonemang. bara ironiska kommentarer och varmluft.Det är fri tillgång till tablettmissbruk, bara för att nämna en sak.
Du är så förutsägbar ?
Nej jag har allt det där men inte till vilket gatutroll som helst.Svagheten i din diskussion är som alltid: du har inga fakta, inga argument, inga logiska resonemang. bara ironiska kommentarer och varmluft.
Självständigt ja.Jag tror alla vinner på ett självständigt Europa, sedan kan ju USA lägga sig i vad de vill ändå men tanken att de är ett måste för vår frihet känns sjukt förlegad, okunnig och naiv
Har du länk också?View attachment 492077
Om nu Ryssland är så bra, vad ska de till hemska Nato-länder och göra?
Har du länk också?
Tack hade gärna sett film också.Gränsstationen i Vartius stängd för i dag – 16 asylsökande tog sig över gränsen till Finland under söndagen
Alla söndagens nykomlingar kom till Finland via Vartius.svenska.yle.fi”Ryska myndigheter hämtar folk till gränsen och stänger portarna bakom” – oklar situation vid Vartius gränsstation
Finska och ryska gränsmyndigheter förhandlar just nu vid Vartius gränsstation. Det finns tecken på att en del av dem som korsar gränsen gör det mot sin vilja.
Synd, då ska de vara kvarryzzarna ska ha stängt gränsen bakom dom som stoppats på finska sidan så att dom inte kunde återvända till ryzzland heller.
Som jag ser det och den information jag har tillgång till kommer Ryssland att vinna, och det inte senare än Mars 2024 men troligen redan i Januari…
Spelar det någon roll?Är det ett scenario du önskar och vill se?
Skickat från min Ericson t28 via Tapatalk
Ja, jag är nyfiken.Spelar det någon roll?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|