FettSnok
96% enligt läkaren
Du undviker kärnan. Det är tydligt det…Prigozhin har ett monument/en staty i St Petersburg. Även det uppfört av Wagner och inte av ryska staten. Känner inte till nåt i Moskva. Säger du att Prigozhin var nazist?
Du undviker kärnan. Det är tydligt det…Prigozhin har ett monument/en staty i St Petersburg. Även det uppfört av Wagner och inte av ryska staten. Känner inte till nåt i Moskva. Säger du att Prigozhin var nazist?
Brasilien är en del av BRIC, Brasilien, Ryssland, Indien, Kina. Och vad det gäller Brasilien är USA hatat precis som jag gissar i resten av Sydamerika. Gjorde en jobb Brasilien 1990 och med det umgänge jag fick av entreprenörer, ingenjörer och tekniker blev jag förvånad över hur negativa man var till USA. USA har tydligen försökt göra Sydamerika till en indirekt koloni med stöd till diktatorer eller vad det nu är som orsakat hatet.Brasilien också?
USA har hållit på att stöda och beväpna gerillagrupper, mördat folkligt valda presidenter och skapat karteller i sydamerika, så de har visst fog för att ogilla USA.Brasilien är en del av BRIC, Brasilien, Ryssland, Indien, Kina. Och vad det gäller Brasilien är USA hatat precis som jag gissar i resten av Sydamerika. Gjorde en jobb Brasilien 1990 och med det umgänge jag fick av entreprenörer, ingenjörer och tekniker blev jag förvånad över hur negativa man var till USA. USA har tydligen försökt göra Sydamerika till en indirekt koloni med stöd till diktatorer eller vad det nu är som orsakat hatet.
Jämför 7/11. Män från Egypten och Saudiarabien genomförde attacken mot World Trade Center och Pentagon.
Brasilien är en del av BRIC, Brasilien, Ryssland, Indien, Kina. Och vad det gäller Brasilien är USA hatat precis som jag gissar i resten av Sydamerika. Gjorde en jobb Brasilien 1990 och med det umgänge jag fick av entreprenörer, ingenjörer och tekniker blev jag förvånad över hur negativa man var till USA. USA har tydligen försökt göra Sydamerika till en indirekt koloni med stöd till diktatorer eller vad det nu är som orsakat hatet.
Jämför 7/11. Män från Egypten och Saudiarabien genomförde attacken mot World Trade Center och Pentagon.
Nja det där var nog lite att ta i.USA har hållit på att stöda och beväpna gerillagrupper, mördat folkligt valda presidenter och skapat karteller i sydamerika, så de har visst fog för att ogilla USA.
Nja det där var nog lite att ta i.
Jag håller inte med om den ensidiga beskrivningen av vad jag tycker varit i huvudsak ett hedervärt och framgångsrikt demokrati och människorättsarbete.Så du hävdar att USA inte håller/hållit på sådär? Det är ju på pricken så man agerat hundratals gånger sedan WWII. Central-/Sydamerika, Iran på 50-talet, länder i Asien, Pakistan, Afghanistan, Jugoslavien/Balkan, Syrien, Irak, Libyen, Somalia etc….. Man gjorde samma i Ukraina innan statskuppen…..
In Syria, militias armed by the Pentagon fight those armed by the CIA
Syrian militias armed by different parts of the U.S. war machine have begun to fight each other on the plains between the besieged city of Aleppo and the Turkish border, highlighting how little control U.S. intelligence officers and military planners have over the groups they have financed and…www.latimes.com
Most expensive covert action
The Guinness World Records Official site with ultimate record-breaking facts & achievements. Do you want to set a world record? Are you Officially Amazing?www.guinnessworldrecords.com
United States involvement in regime change - Wikipedia
en.wikipedia.org
Blir ett riktigt vinnarlag det där.
Aldrig hört att Thailand har några fientliga åsikter mot väst. Förvånande.Det är väl bara en sak de är överens om, att USA har för stort inflytande globalt. I övrigt låter det som ganska spridda tankar om hur saker ska göras.
Varför förvånande?Aldrig hört att Thailand har några fientliga åsikter mot väst. Förvånande.
Nah, allt det där finns i publika amerikanska dokument, så det är inte mycket att orda om.Nja det där var nog lite att ta i.
Jag tror inte de slutsatserna finns i några publika dokumentNah, allt det där finns i publika amerikanska dokument, så det är inte mycket att orda om.
För att jag upplever inte Thailand som västfientligaVarför förvånande?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|