Om ryssen kommer så stannar jag. Och vaktar mitt kylskåp.
Fria kriget, helt rätt. Enligt svensk grundlag.Jag tror jag försåtsminerar mina istället, och fyller spritflaskorna med metanol.
Varför skulle Ryssarna attackera Litauen?
För att de attackerar och provocerar alla grannländer, i synnerhet fd Sovjetunionen/sovjetnära länder?Varför skulle Ryssarna attackera Litauen?
De har ju skickat drönare in i Lettland så varför inte in i Litauen med?Varför skulle Ryssarna attackera Litauen?
De har också kränkt Finland och Sverige flertalet gånger.De har ju skickat drönare in i Lettland så varför inte in i Litauen med?
Men att attackera ett NATO-land?För att de attackerar och provocerar alla grannländer, i synnerhet fd Sovjetunionen/sovjetnära länder?
Suwalki.Varför skulle Ryssarna attackera Litauen?
Man kan tänka sig att polacker har en och annan oplockad gås med ryssar så om rätt tillfälle kommer så ger de nog gärna betalt för gammal ost
Nope… eller ja fast det försvann. Hojsäsong över.Du där ..Lilleputten! Har ni
fått snö i obygden? Puss o Kram!......i know off topic.....
Det är ju också bra att vara event tydlig i sin kommunikation, och göra det explicit tidigt att husarerna kommer om det är ens lite testande av gränsen.Man kan tänka sig att polacker har en och annan oplockad gås med ryssar så om rätt tillfälle kommer så ger de nog gärna betalt för gammal ost
För att de attackerar och provocerar alla grannländer, i synnerhet fd Sovjetunionen/sovjetnära länder?
Nä det där Fattar inte jag...Förklara!Det är ju också bra att vara event tydlig i sin kommunikation, och göra det explicit tidigt att husarerna kommer om det är ens lite testande av gränsen.
Jag hade minerat hela Torneälven från trerikesröset ner till Haparanda, och placerat ut värn en bit innåt landet.
Varför skulle Ryssarna attackera Litauen?
Skulle säga att om rysk robot som landar i Polen och dödar civila inte är ett bra skäl så är polackerna inte så värst trigger happy.Man kan tänka sig att polacker har en och annan oplockad gås med ryssar så om rätt tillfälle kommer så ger de nog gärna betalt för gammal ost
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|