Vill du att jag skall svara på de saker du kommer och påstår i tråden?
Jag har aktivt undvikit att punktera och argumentera om all desinformation du sprider för att det blir så pinsamt för dig. Och den diskussionen/rundgången gynnar för övrigt inte tråden och dess överlevnad. Jag ser gärna att denna tråd överlever
Bilden kommer från ett inlägg på twitter som har sitt ursprung i en rysk telegramkanal. I samma twitterinlägg finns även 3 videoklipp där ryssar rycker fram på motorcykel och blir träffade av drönare, spränger bort lemmar, brinner och dör.
Jag vill inte sprida dylikt, så jag tog endast bilden i sammanhanget och lade inte in länken till twitterinlägget
Informationen jag skrev om att man ändrat sätt att ta sig fram till stridspositionerna är ganska enkla att följa. Mest enklast är att kolla på förlorade ryska fordon per dag, vecka eller månad. Det finns listor på sånt.
Det är t.ex. inte många Tigr jeepar som sprängs sönder längre. Det är för att de finns inte så många kvar.
Nej, det är inte troligt och att du sen gubbgissar om någonting du inte har koll på gör ju inte saken bättre.
Att du först kritiserar ett inlägg och sen gubbgissar om vad bakgrunden är bara hysterisk