Det låter som att hon håller på och filmar Fordon samtidigt som hon pratar med en som står bredvid.
För de som inte ser att de kör med en scala g9/g9x ja, vi andra förstår att hon pratar med honom via intercom i hjälmen.
Det låter som att hon håller på och filmar Fordon samtidigt som hon pratar med en som står bredvid.
Djüwrgen - det är lugnt, din hoj går ju ändå inte länge nog för att hinna ställa till något.
Jag vill bara minnas att Fordon här är redan varit ikull en bunt gånger på 1290n, och uiiilat ikull minst en gång på en äldre SD.
Mina 2p är...typ dags för omgruppering och rannsakning, innan det går snett på riktigt, vilket skulle vara både jäkligt onödigt och trist.
Världen behöver inte färre hojåkare.
Jag tycker det är starkt gjort att posta videon! skulle nog skämts som fAAAn själv efter klotet
För de som inte ser att de kör med en scala g9/g9x ja, vi andra förstår att hon pratar med honom via intercom i hjälmen.
Jag tycker det är starkt gjort att posta videon! skulle nog skämts som fAAAn själv efter klotet
Djüwrgen - det är lugnt, din hoj går ju ändå inte länge nog för att hinna ställa till något.
Jag vill bara minnas att Fordon här är redan varit ikull en bunt gånger på 1290n, och uiiilat ikull minst en gång på en äldre SD.
Mina 2p är...typ dags för omgruppering och rannsakning, innan det går snett på riktigt, vilket skulle vara både jäkligt onödigt och trist.
Jag har relativt lågt däcktryck. 2.1 bar (rek 2.5 bar)
Det står ingen bredvid, så undrar vem hon pratar med..?
Fordon? Vem pratar hon med?
Omgruppering och rannsakning? För att komma med ett sådant relativt oförskämt påstående så förmodar jag att du vet hur många gånger jag har gått omkull, varför jag har gått omkull och under vilka omständigheter jag har gått omkull. Om inte så borde du skämmas. På riktigt.
De två första gångerna som jag gick omkull med 1290 var i ca 20-30km/h på sin höjd, på gokarbana i ösregn. Inte en skråma.
Tredje gången var i cirka 70km/h på en raksträcka där jag missade fotbromsen och slog över. Där hade jag tur att det gick såpass bra som det gick.
Nu, fjärde gången, så gick det i ca 20-30km/h på en flygraka.
Jag sitter dessutom med racestövlar, racehandskar, skinnställ, ryggplatta, bröstskydd och en offroad/endurojacka med tillhörande axel -och underarmsskydd.
det är skillnad på krascher och krascher. Begriper du inte det?
Jag är övertygad om att jag kommer gå omkull flera gånger på den där flygrakan. Där har jag ett bra tillfälle att testa nya saker utan att vara e fara för andra. Men jag vill utvecklas och lära mig hantera motorcykeln bättre för var dag.
jag är besviken på din slutledningsförmåga.
Hon pratar med mig via Scala Rider. Vi pratade om när jag körde knäskrap i en cirkel.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |