Hur mycket man än försöker så känner man sig aldrig som en postal museet likvid. Träbebyggelse!Oavsett politisk färg finns det inget försvar att mörda andra människor eller göra det svårt för någon, som att bränna flyktingförläggningar eller liknande. Hudfärg beror på hur mycket melanin man har i kroppen, inget annat. IQ har inget med hudfärg att göra.
Antisemiten, islamisten, ledande socialdemokraten och homofoben Omar Mustafa åker till Trollhättan och kallar de mördade för martyrer. Han ser det alltså som muslimer som dött i kriget mot otrogna.
Eliten hummar med.
Oavsett politisk färg finns det inget försvar att mörda andra människor eller göra det svårt för någon, som att bränna flyktingförläggningar eller liknande. Hudfärg beror på hur mycket melanin man har i kroppen, inget annat. IQ har inget med hudfärg att göra.
Oavsett politisk färg finns det inget försvar att mörda andra människor eller göra det svårt för någon, som att bränna flyktingförläggningar eller liknande. Hudfärg beror på hur mycket melanin man har i kroppen, inget annat. IQ har inget med hudfärg att göra.
Öh, gör jag politik och religion av det? Jag heter inte Mustafa, för kännedom.Nu gör du ju politik och religion av allt ihopa igen.
Finns ingen religion eller politiskt parti som Jag stödjer som förespråkar våld eller annan handling som gör att folk ska leva under hot och förtryck.
Är du Omar Mustafa?Nu gör du ju politik och religion av allt ihopa igen.
Finns ingen religion eller politiskt parti som Jag stödjer som förespråkar våld eller annan handling som gör att folk ska leva under hot och förtryck.
Hur går det med exemplen på "drevet mot invandrare"?
Det skulle även vara behjälpligt för polisen om du delade med dig den information du verkar ha om bränderna på flyktingförläggningarna.
Det där sista håller jag inte med om, folk ger mer än gärna med sig av sitt överflöd. Se på i usa, där är det en stor del av pengarna som kommer in till sämre bemedlade just från insamlingar. Titta nu det senaste i sverige hur folk anstränger sig med att hjälpa flyktingarna, eller i tyskland osv. Se bara på hur vi röstade fram sossarna efter att vi hade det bättre än på länge tack vare alliansen.
Det är en myt att bemedlade människor är egoistiska och inte vill dela med sig, von Anka är påhittad och har ytterst få förebilder i verkligheten. De flesta med en från början protestantisk uppfostran är givmilda och hjälpsamma, speciellt om dessa kommer ur bondesamhället i kalla klimat.
Antisemiten, islamisten, ledande socialdemokraten och homofoben Omar Mustafa åker till Trollhättan och kallar de mördade för martyrer. Han ser det alltså som muslimer som dött i kriget mot otrogna.
Eliten hummar med.
Eeh nej. I England sa LOVADE conservatives att invandringen skulle hammas om dom kom till makten. Dock blev det tvart om och invandringen ligger pa all time high
Jag vet att du går och väntar på gosiga svar som du gärna vill svara på men som ett exempel kan vi väl nämna Ted Ekeroth i PK Expressens: http://www.expressen.se/kvallsposten/sd-har-lagt-ut-kartor-till-flyktingboenden/
Är det verkligen en kontruktiv politik tycker du?
Varför rapporterar inte medierna om Självmord? Jo, för att det är vetenskapligt bevisat att Om man rapporterar om det sker det fler självmord. Är det till hjälp för de människor som går med de tankarna?
Detsamma gäller de bränder som sker på flyktingförläggningar nu för tiden och SD "Medborgarinformation" om var dessa ligger. Vad har ni hjärnan till?
Ja, konstigt nog är det många företagsledare & entreprenörer som gärna donerar miljoner till en insamling, där med lite flax en del går till personer i nöd.
Istället för att anställa fler människor, gärna från de tuffare delarna av samhällsstegen, om behovet finns tex på någon form av lärlingsprogram, så att de kan arbeta, komma in i samhället, få mening & mål att arbeta emot och kan försörja sig själva ärligt.
Men nej, nedskärningar till höger & vänster för att sedan kunna donera till någon fond, så att pöbeln kan få sitta i ett befolkningsskydd och få allmosor istället...
Jag är väl blåst som inte förstår mig på detta. Eller ja, jag förstår ju att man kan lalla runt på scen på tv, och få god publicitet när man donerar miljoner till en populär välgörenhet, det kan vara ett reklamjippo helt enkelt, men helt säkert kunde man marknadsföra min lösning med och framstå om en god själ, om man var lite innovativ.
Med din "logik" så är kvällspressens agenda att fler bör mörda invandrare.
Nu har jag ganska god inblick i "brandattentaten", som det för övrigt rapporteras väldigt fort och mycket om.
Det är dock inget nyhetsvärde i att rapportera när det visar sig att det inte var något attentat.
Tycker du verkligen att det inte är konstruktivt att informera boende om planerna för grannskapet?
Vad är felet med att protestera mot beslut tagna över huvudet på berörda?
Vad har du hjärnan till?
Du kanske är den som är mordbrännaren?
Jag tycker det varken är viktigt eller nödvändigt att rapportera om självmord eller var flyktingförläggningar ligger. Vad berikar det? I vems syfte ligger "vinsten"? För övrigt lever vi i en demokrati och 80% av svenskarna väljer ett annat alternativ än SD.
För övrigt lever vi i en demokrati och 80% av svenskarna väljer ett annat alternativ än SD.
Vilken mordbrännare?
Du tycker inte att man skall rapportera om var flyktingförläggningar ligger, för då lan de bli fler..
Vad har SD med saken att göra?
Hur går det med exempel på "drevet mot invandrare"?
99,9999% av svenskarna har inte en avatar med en bild på ett moppefucko i dödskalletröja på Hornsberg Strand, det gör inte direkt Hornsberg Strand till en beboelig plats.
Ok. Låt oss göra det enkelt. Vad jobbar du med, vad har du för utbildning? Hur många i bekantskapskrets är muslimer, kurder, persier, amerikanare, australiensare, afrikaner, tyskar, italienare? Vad grundar du din vetskap på? Månbas Alpha?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari