Skolmord i Trollhättan.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Antisemiten, islamisten, ledande socialdemokraten och homofoben Omar Mustafa åker till Trollhättan och kallar de mördade för martyrer. Han ser det alltså som muslimer som dött i kriget mot otrogna.

Eliten hummar med.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Oavsett politisk färg finns det inget försvar att mörda andra människor eller göra det svårt för någon, som att bränna flyktingförläggningar eller liknande. Hudfärg beror på hur mycket melanin man har i kroppen, inget annat. IQ har inget med hudfärg att göra. :fakta
Hur mycket man än försöker så känner man sig aldrig som en postal museet likvid. Träbebyggelse!

heltsonika

Het Potatis
Gick med
13 May 2006
Hoj
Aprilia Tuono Factory -22
Antisemiten, islamisten, ledande socialdemokraten och homofoben Omar Mustafa åker till Trollhättan och kallar de mördade för martyrer. Han ser det alltså som muslimer som dött i kriget mot otrogna.

Eliten hummar med.

Nu gör du ju politik och religion av allt ihopa igen.

Finns ingen religion eller politiskt parti som Jag stödjer som förespråkar våld eller annan handling som gör att folk ska leva under hot och förtryck.

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Oavsett politisk färg finns det inget försvar att mörda andra människor eller göra det svårt för någon, som att bränna flyktingförläggningar eller liknande. Hudfärg beror på hur mycket melanin man har i kroppen, inget annat. IQ har inget med hudfärg att göra. :fakta

Fick en tydlig bild utav bland annat företrädare för Fi och V att vita inte kan utsättas för rasism. Rasism är nämligen en strukturell historia som bara riktas mot icke-CIS personer.
http://vlt.se/ikeamorden/1.3213362-mordarens-val-av-offer-de-sag-svenska-ut-

Det är väl härav det är rätt olika medierapportering om förtecken för de två till synes likartade brotten.
För enligt de undersökningar som gjorts, har många delar av både fri och allmän media dragning åt det politiska hållet som beskrivs ovan.

Då kanske det inte är så märkvärdigt att en del med viss uns av kritiskt tänkande ställer sig något skeptiska till vissa sanningar. Även utan foliehatten på.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Hur går det med exemplen på "drevet mot invandrare"?
Det skulle även vara behjälpligt för polisen om du delade med dig den information du verkar ha om bränderna på flyktingförläggningarna.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Nu gör du ju politik och religion av allt ihopa igen.

Finns ingen religion eller politiskt parti som Jag stödjer som förespråkar våld eller annan handling som gör att folk ska leva under hot och förtryck.
Öh, gör jag politik och religion av det? Jag heter inte Mustafa, för kännedom. ;)

heltsonika

Het Potatis
Gick med
13 May 2006
Hoj
Hur går det med exemplen på "drevet mot invandrare"?
Det skulle även vara behjälpligt för polisen om du delade med dig den information du verkar ha om bränderna på flyktingförläggningarna.

Jag vet att du går och väntar på gosiga svar som du gärna vill svara på men som ett exempel kan vi väl nämna Ted Ekeroth i PK Expressens: http://www.expressen.se/kvallsposten/sd-har-lagt-ut-kartor-till-flyktingboenden/

Är det verkligen en kontruktiv politik tycker du?
Varför rapporterar inte medierna om Självmord? Jo, för att det är vetenskapligt bevisat att Om man rapporterar om det sker det fler självmord. Är det till hjälp för de människor som går med de tankarna?
Detsamma gäller de bränder som sker på flyktingförläggningar nu för tiden och SD "Medborgarinformation" om var dessa ligger. Vad har ni hjärnan till?

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Det där sista håller jag inte med om, folk ger mer än gärna med sig av sitt överflöd. Se på i usa, där är det en stor del av pengarna som kommer in till sämre bemedlade just från insamlingar. Titta nu det senaste i sverige hur folk anstränger sig med att hjälpa flyktingarna, eller i tyskland osv. Se bara på hur vi röstade fram sossarna efter att vi hade det bättre än på länge tack vare alliansen.

Det är en myt att bemedlade människor är egoistiska och inte vill dela med sig, von Anka är påhittad och har ytterst få förebilder i verkligheten. De flesta med en från början protestantisk uppfostran är givmilda och hjälpsamma, speciellt om dessa kommer ur bondesamhället i kalla klimat.

Ja, konstigt nog är det många företagsledare & entreprenörer som gärna donerar miljoner till en insamling, där med lite flax en del går till personer i nöd.
Istället för att anställa fler människor, gärna från de tuffare delarna av samhällsstegen, om behovet finns tex på någon form av lärlingsprogram, så att de kan arbeta, komma in i samhället, få mening & mål att arbeta emot och kan försörja sig själva ärligt.
Men nej, nedskärningar till höger & vänster för att sedan kunna donera till någon fond, så att pöbeln kan få sitta i ett befolkningsskydd och få allmosor istället...

Jag är väl blåst som inte förstår mig på detta. Eller ja, jag förstår ju att man kan lalla runt på scen på tv, och få god publicitet när man donerar miljoner till en populär välgörenhet, det kan vara ett reklamjippo helt enkelt, men helt säkert kunde man marknadsföra min lösning med och framstå om en god själ, om man var lite innovativ.

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Eliten hummar med.

Reagerade också på honom, det måste vara ett tvättäkta pucko. Detta är ju barn som tragiskt nog råkat illa ut i kallblod, inte hans kära extremistmartyrer som offrat sig för Omars låtsaskompis. :dummer

Tommy.exe

Världens bästa virus.
Gick med
12 Apr 2013
Hoj
Oooooolika.
Eeh nej. I England sa LOVADE conservatives att invandringen skulle hammas om dom kom till makten. Dock blev det tvart om och invandringen ligger pa all time high :tummenupp:D:tummenupp

Jag ser inte vart du motsäger mig, men i all ärlighet så har jag slutat att läsa det du skriver, och vill med all vänlighet hänvisa till min signatur. :)

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jag vet att du går och väntar på gosiga svar som du gärna vill svara på men som ett exempel kan vi väl nämna Ted Ekeroth i PK Expressens: http://www.expressen.se/kvallsposten/sd-har-lagt-ut-kartor-till-flyktingboenden/

Är det verkligen en kontruktiv politik tycker du?
Varför rapporterar inte medierna om Självmord? Jo, för att det är vetenskapligt bevisat att Om man rapporterar om det sker det fler självmord. Är det till hjälp för de människor som går med de tankarna?
Detsamma gäller de bränder som sker på flyktingförläggningar nu för tiden och SD "Medborgarinformation" om var dessa ligger. Vad har ni hjärnan till?

Med din "logik" så är kvällspressens agenda att fler bör mörda invandrare.
Nu har jag ganska god inblick i "brandattentaten", som det för övrigt rapporteras väldigt fort och mycket om.
Det är dock inget nyhetsvärde i att rapportera när det visar sig att det inte var något attentat.

Tycker du verkligen att det inte är konstruktivt att informera boende om planerna för grannskapet?
Vad är felet med att protestera mot beslut tagna över huvudet på berörda?

Vad har du hjärnan till?

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark

All politik innebär våld, bara så du vet.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Ja, konstigt nog är det många företagsledare & entreprenörer som gärna donerar miljoner till en insamling, där med lite flax en del går till personer i nöd.
Istället för att anställa fler människor, gärna från de tuffare delarna av samhällsstegen, om behovet finns tex på någon form av lärlingsprogram, så att de kan arbeta, komma in i samhället, få mening & mål att arbeta emot och kan försörja sig själva ärligt.
Men nej, nedskärningar till höger & vänster för att sedan kunna donera till någon fond, så att pöbeln kan få sitta i ett befolkningsskydd och få allmosor istället...

Jag är väl blåst som inte förstår mig på detta. Eller ja, jag förstår ju att man kan lalla runt på scen på tv, och få god publicitet när man donerar miljoner till en populär välgörenhet, det kan vara ett reklamjippo helt enkelt, men helt säkert kunde man marknadsföra min lösning med och framstå om en god själ, om man var lite innovativ.

Så det är de som donerar som bär ansvaret för organisationers ekonomi?

Anställa människor från de tuffare delarna? Pratar vi kriminella från förorten?

Men jag skrev inte att donationer per automatik är rätt eller gör nytta, jag skrev att viljan att skänka finns, även hos den påstådda eliten.

heltsonika

Het Potatis
Gick med
13 May 2006
Hoj
Med din "logik" så är kvällspressens agenda att fler bör mörda invandrare.
Nu har jag ganska god inblick i "brandattentaten", som det för övrigt rapporteras väldigt fort och mycket om.
Det är dock inget nyhetsvärde i att rapportera när det visar sig att det inte var något attentat.

Tycker du verkligen att det inte är konstruktivt att informera boende om planerna för grannskapet?
Vad är felet med att protestera mot beslut tagna över huvudet på berörda?

Vad har du hjärnan till?

Du kanske är den som är mordbrännaren?

Jag tycker det varken är viktigt eller nödvändigt att rapportera om självmord eller var flyktingförläggningar ligger. Vad berikar det? I vems syfte ligger "vinsten"? För övrigt lever vi i en demokrati och 80% av svenskarna väljer ett annat alternativ än SD.

Last edited:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Du kanske är den som är mordbrännaren?

Jag tycker det varken är viktigt eller nödvändigt att rapportera om självmord eller var flyktingförläggningar ligger. Vad berikar det? I vems syfte ligger "vinsten"? För övrigt lever vi i en demokrati och 80% av svenskarna väljer ett annat alternativ än SD.

Vilken mordbrännare?
Du tycker inte att man skall rapportera om var flyktingförläggningar ligger, för då lan de bli fler..
Vad har SD med saken att göra?
Hur går det med exempel på "drevet mot invandrare"?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
För övrigt lever vi i en demokrati och 80% av svenskarna väljer ett annat alternativ än SD.

99,9999% av svenskarna har inte en avatar med en bild på ett moppefucko i dödskalletröja på Hornsberg Strand, det gör inte direkt Hornsberg Strand till en beboelig plats.

heltsonika

Het Potatis
Gick med
13 May 2006
Hoj
Vilken mordbrännare?
Du tycker inte att man skall rapportera om var flyktingförläggningar ligger, för då lan de bli fler..
Vad har SD med saken att göra?

Ok. Låt oss göra det enkelt. Vad jobbar du med, vad har du för utbildning? Hur många i bekantskapskrets är muslimer, kurder, persier, amerikanare, australiensare, afrikaner, tyskar, italienare? Vad grundar du din vetskap på? Månbas Alpha?

heltsonika

Het Potatis
Gick med
13 May 2006
Hoj
99,9999% av svenskarna har inte en avatar med en bild på ett moppefucko i dödskalletröja på Hornsberg Strand, det gör inte direkt Hornsberg Strand till en beboelig plats.

Det är där du dömer mig? Du har gått på ett isberg ;) Berätta gärna vem du är!

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Ok. Låt oss göra det enkelt. Vad jobbar du med, vad har du för utbildning? Hur många i bekantskapskrets är muslimer, kurder, persier, amerikanare, australiensare, afrikaner, tyskar, italienare? Vad grundar du din vetskap på? Månbas Alpha?

Jag jobbar som produktionsledare, inte mordbrännare. utbildning har jag massor inom olika områden. Något speciellt som intresserar?
Muslimer: ett tiotal.
Kurder: 5.
"Persier"? Om du menar perser: 0.
Amerikaner (förmodar att du menar personer från USA): 30-40 kanske.
Australiensare: Knepigt. Känner en hel del som bor där, men de flesta räknar sig inte som australiensare. Infödda australiensare: 3.
Afrikaner: Ett femtiotal (har jobbat där).
Tyskar: Mestadels genom jobbet. 30 kanske.
Italienare: Samma som tyskar.

Min vetskap grundar jag på erfarenhet.

Nu är det min tur att fråga (igen).
Vad har dina frågor med saken att göra?
Du skrev att det fanns massor.
Du är fri att hämta exempel från "hatsajter", ändå presterar du ingenting.
Vad har du hjärnan till?

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...