Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
Apropå Leos, som mina barn som sagt aldrig kommer att uppleva innan dom kan betala för det själva. Igår var jag på Naturhistoriska med grabben. Ett kolonialhistoriskt bygge, där man mest har skrapat ihop saker från hela världen, travat dom på varandra, och utelämnat det mesta av informationen. Men, istället för skyltar har man satt ut plattor lite här och var, som man kan läsa lite allt möjligt på, så vill man läsa om det man står vid måste man leta efter det
Och sen var det besökarna då, INGEN verkar vara intresserad av själva föremålen, det är som ett jävla jättedagis där föräldrar och/eller mor/farföräldrar kan släppa loss sina ungar så att dom fritt kan springa runt och härja, medan dom själva går in i mobilkoma. Efter en stund höll jag på att krevera, det är ungefär sådär jag föreställer mig helvetet.
Och sen var det besökarna då, INGEN verkar vara intresserad av själva föremålen, det är som ett jävla jättedagis där föräldrar och/eller mor/farföräldrar kan släppa loss sina ungar så att dom fritt kan springa runt och härja, medan dom själva går in i mobilkoma. Efter en stund höll jag på att krevera, det är ungefär sådär jag föreställer mig helvetet.