djungel-Jim
Ny medlem
v.8 bär det av till chamonix.... det känns LAGOM pepp när det knappt finns någon snö där nu och vi egentligen bara åker ditt för offpiståkningen.. BAH!!!!!
Om du kan köra bil på fel sida vägen är det inga problem.ooo jag har kortgående planer på att komma iväg till japan under nästa säsong o åka.. hur pass knöligt är det att ta sig runt där och leta puder? Finns det något bra område med flera system i närheten av varandra eller måste man åka runt hela japan för att få så mycket bra åkning som möjligt?
Lind: vadd tycker du om GoPro-stativet!? som du kan se i andra filmklippet där pajade våran ganska snabbt och försökte lagas med tejp hehe, blev helt svajig/böjd samt att det ofta och lätt hända att kameran gled runt och hamnade upp-o-ner :/
Glömde helt bort att lägga ut den här filmen från i vintras. Några av dom bästa puderdagarna jag haft någonsin! (jag med dom gula byxorna)
http://vimeo.com/22411012
Man börjar bli sjukt sugen nu! Kan tipsa om filmen The art of flight! De sjukaste i snowboardfilmsväg! Finns att ladda hem på en sida vi inte får prata om här!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|