Scuba diver
Dansken ......
1) Alicia
2) Stefan
3) Lasse
4) Jannica
5) Hampus
6) Palle (mig)
7) ....
8) osv....
2) Stefan
3) Lasse
4) Jannica
5) Hampus
6) Palle (mig)
7) ....
8) osv....
1) Alicia
2) Stefan
3) Lasse
4) Jannica
5) Hampus
6) Palle (mig)
7) Tingen
8) osv....
ni blir aldrig av med mig. när ni sitter på nån fest om 20år så kommer ni att säga "kommer ni ihåg den där galne guten han som aldrig kom i mål"![]()
ni blir aldrig av med mig. när ni sitter på nån fest om 20år så kommer ni att säga "kommer ni ihåg den där galne guten han som aldrig kom i mål"![]()
2 x tävling och fortfarende inte kommet i mål ??? Jag har tittat på listen och kan inte se du har noen points ??![]()
Trots 24 timmars mekmöjlighet så har det i de här fallen inte räckt till för att få Tingens hoj i mål.![]()
Hoppas att det ramlar in anmälningar till racet på Knutstorp nästa vecka när löningen kommer.
Hoppas på sol och ett bra race. Sen håller jag tummarna för mig själv att jag kommer för Depåbitchen så att jag håller min plats i totalen och kommer upp före Sege![]()
Kom in i tält #63 på Lördag, vi bjuder på kaffe med droppni blir aldrig av med mig. när ni sitter på nån fest om 20år så kommer ni att säga "kommer ni ihåg den där galne guten han som aldrig kom i mål"![]()
Jag hinner inte skruva isär och fixa min Aprilia till Knutstorp. Om någon som inte kan deltaga mot formodan har lust at hyra ut sin Aprilia till racet så är jag rätt motiverad att hyra den fredag-lördag. Deal med hyra plus 100% betalning av eventuella skador. Jag har fälgar o däck själv.
Min hoj är inte såld än, så de e bara att hämta!Fast den är nog kanske lite långt bort?..
Hejsan Anneli. Tja det är lite långt från Köpenhamn till Stockholmstrakten. Plus jag tänkte bara låna en 250, inte köpa. Jag har ju en bra 250 tycker jag. En cylinder har bara skurit. Och jag har inte haft tid att checka cylle o kolv ännu.
Vad ska du göra när du säljer din? Annan klass, eller sluta?
/Kris
Jäklar vilket erbjudande Anneli, du är bra snäll du!!!!
Tråkigt med kroppen dock.
Kram.
Åsa.
Är vi för många för att slå ihop BOTT och SP?
25 stycken anmälda enligt startlistan.
Hade varit nice att få mer än 20 minuter på lördagen.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |