Dr.Bike
Guest
Försvinner en stund, ska vara lite treflig med frun innan hon försvinner för en vecka...
Trodde du skule vara tillbaka efter EN (1) minut...
Men då du ÄNNU inte har slagit ner tangenterna så blir man imponerad...
Nice Olsson, men vad gör Doktorn på bild 2?
Kör han Macarena eller?
Jag var nog lite inspirerad! (hade ju "genomgång efter övning" fast lite mitt i s.a.s...) Formativ utvärdering heter det visst på ett finare språk.
Måste ju "känna av" läget hos deltagarna och kontinuerligt förbättra/ändra/rätta till...
Zebran är ett randigt djur... som du vet
Tack för en fin tur med mellangruppen. Det enda smolket jag kan komma på var att du inte väntade in kökarlen vid vägskälen. Nu blev bara vi som låg bakom dig inväntade sedan var det full muff igen
Men som sagt: en skitkul tur!
Tack!
/J
Tyckte.... att jag såg Ragge innan jag drog vid de flesta ställena, om än inte så att HELA kolonnen hade stannat upp, utan att han (som t.ex vid lunda m.fl platser) kom ut ur skogen vid husen och gav ett klartecken snett över gärdet!
Men point taken, vi kan diskutera HUR vi vill ha det. Mitt syfte var att förkorta plågan för de som får stå och vänta, och därmed få mera flyt, mindre stando o.s.v
Bra påpekande!
Likaså ska vi ha ett snack om hur man beter sig som grupp vid stopptecken och lämna företräde för att korta av (halvera!) tiden för gruppen att komma iväg. Men det kan vi ta på annan plats.
Hmm, efter den här läsningen så vet jag inte om man verkligen törs komma till en träff. Nu när man snart har tagit kortet. Känns som att man skulle ta bort det roliga för alla andra genom att fisa runt i bästa "stapplande första stegen" tempo
Då läste du inte att vi väntar på alla, och att man inte SKA köra över sin förmåga osv.
Det finns plats för alla.
Och vi har en plats speciellt för dig.
Så välkommen!
Last edited: