stridflygare?McFille skrev:Jaså, det var ju trist! När gjorde du de testerna?
Får se om de vill ha mig. Har klarat testerna, så nu är det "bara" konkurrensen bland oss som klarat det kvar...väntar ivrigt på svaret som skall komma runt Februari...
Trist!R2 skrev:lite fina kanske "ovanliga bilder på Viggen.
Samtliga skrotas nu ut förutom ett par som skall tjänstgöra i andra roller.
R2 skrev:stridflygare?
hoppas verkligen du väljs.
det hade jag ingått avtal med satan för.. little to late
den ultimata drömmer som får alla andra att blekna.
men jag har ju spakat denna iaf..om ska så göra igen..
en gubbe jag känner har två gamla vietnamn helikoptrar.McFille skrev:Mmm, jag hoppas jag får chansen.
Kan nog bli kanonkul, även om det numera inte finns så många arbetsplatser kvar att välja på...men men, man kan inte få allt!
Så du har spakat kopter säger du? Gött mos...har själv fått känna lite på spakarna när jag varit med farsan ute o flugit, o det var inte fel alls...
När flög du?
det blir 6852.4 knopChris Ash skrev:Ca 3700km/h
Dr.Bike skrev:Det skedde EN gång...
Sen la sig viggarna i en exakt uträknad bana med full EBK från start.....
Farbrordane skrev:det blir 6852.4 knop
ja fan jag räkna ju helt fel...räknade från knop till km/hAgamemnon skrev:Ja, eller 1998 knop beroende på hur man räknar.
McFille skrev:ädit. Heimdal - Sure thing. Blir jag antagen är det bara att hoppa upp i Bertilkärran så tar vi en tur...
Inget militärt flygplan är vackrare/häftigare/porrigare/grymmare än J35. Cold war i ett nötskal.R2 skrev:lite fina kanske "ovanliga bilder på Viggen.
Samtliga skrotas nu ut förutom ett par som skall tjänstgöra i andra roller.
och några på Draken...
Jo, JA37 är grymmare, din gamla bakåtsträvarevalmers skrev:Inget militärt flygplan är vackrare/häftigare/porrigare/grymmare än J35. Cold war i ett nötskal.
Hägglunds prylar is the shit, trots att de är från Ö-vik .Twosaint skrev:Ta CV90 som exempel är det 6 eller 7 Europeiska länder som har köpt in sånna ? Kan ju inte vara sämsta dyngan direkt...
Folk som frivilligt avstått värnplikten är landsförrädare och sådana bör man inte umgås med.Rätt lustigt när man sitter och dricker öl med polare som inte gjort lumpen, dom dömer ut värnplikten och dom får det att låta som att Hockeyskolan
sgtpepper skrev:Folk som frivilligt avstått värnplikten är landsförrädare och sådana bör man inte umgås med.
sandstream skrev:Jo, JA37 är grymmare, din gamla bakåtsträvare
McB skrev:Vi som ville men inte fick då?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|