Störiga tråden.

Wibäck

Lagligt är fränt!
Gick med
17 Jun 2004
Hoj
Yamaha YZF1000R Thunderace
stör mig på folk som spårar ur i trådarna och tillbringar typ två sidor att försöka förklara och disskutera nått orelevant för oss andra som ändå inte förstår/BRYR oss om det
:p

Jag stör mig på att du skriver disskutera, nått, orelevant, börjar meningen med liten bokstav, avslutar meningen utan skiljetecken och använder det skitfula ordet typ.

:arsele

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Ja tydligen så har jag efter sådär 40 år med matte fått lära mig att jag inte vet hur procent fungerar.

Jag vet inte men,

View attachment 353260

Procent är ju inte en enhet utan ett förhållande men om vi har procent på y-axeln så förstår jag fortfarande inte hur det kan bli något annat än 20% bakåt.

men - men, jag är väl för gammal eller varit otroligt korkad i hela mitt liv (om det är så bjuder jag på det)

Jag tror faktiskt att du varit otroligt korkad om du sysslat med matte i 40 år och ändå inte fattat begreppen.

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Jag tror faktiskt att du varit otroligt korkad om du sysslat med matte i 40 år och ändå inte fattat begreppen.

OK, då är det väl så. Jag kommer forsätta att säga procent och irritera mig när jag ser det andra.

Last edited:

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Skulle köpa tre bärs och och kolla glykolen i sommarhojen idag.

Tillbehör till detta = tre öl från bolaget

Legg - tanten(född före första världkriget) kollar på legget flinar - sen förhör - jaha 37 kör moppe???

Nä mc - hon kollar igen aha - jaha och vad kör du för mc eller är det moppe:va

*drar mitt livs historia*:arsele

Haha jag blir alltid tagen för en jävla 17 åring

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Skulle köpa tre bärs och och kolla glykolen i sommarhojen idag.

Tillbehör till detta = tre öl från bolaget

Legg - tanten(född före första världkriget) kollar på legget flinar - sen förhör - jaha 37 kör moppe???

Nä mc - hon kollar igen aha - jaha och vad kör du för mc eller är det moppe:va

*drar mitt livs historia*:arsele

Men nu får du ju för fan posta bild så vi får se vad du är för ett babyface:D

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Men nu får du ju för fan posta bild så vi får se vad du är för ett babyface:D

Ja ser helt normal ut och kan fika ned en snygg brud i träsket fort vid behov - råkar ut för all sån här ibland - lite surt ibland dock att loosa (vuxna,rika)chicks när nån från grundskolan/gymnaiset vädrar morgonluft och kör en lowpass o sabbar skiten :sissy

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Jävligt störande att försäljare har börjat ringa till min mobil, ett nummer man inte kan spärra med NIX :4skrika

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
ja det vore najs... :(
Jävligt störande att försäljare har börjat ringa till min mobil, ett nummer man inte kan spärra med NIX :4skrika

Spärra numret i mobilen då.
Om du har en någolunda modern telefon så finns det svartlista alternativt spärrfunktion i kontaktlistan.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Det är olika nummer, de kan börja på 08, 021, 031 etc. Googlar man hittar man folk som varit med om samma sak.

Det verkar vara automatisk uppringning dom kör med och om man svara är det inte säkert att nån svarar på andra sidan luren. Dom svarar bara om nån av deras säljare är ledig, det är ett pissigt sätt att försöka kränga skit på och borde vara olagligt. Det här gör mig förbannad.

Här är ett nummer som har ringt:

http://www.missatsamtal.se/telefonnummer/0313033206/

Dessutom bryter dom mot teleförsäljarnas etiska principer - att inte ringa till mobiltelefoner. Tror dock inte NIX hade hjälpt.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Varför tycker man att det är en bra idé att börja tvätta och köra centrifugen klockan 4 på morgonen?
Man får väl hoppas att de har fått vinterkräksjukan, som straff och som ursäkt..

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Seriöst Swish??? Jämför du barn med en hund eller en häst??? Barn lär sig genom att uppleva saker o ting och jag måste faktiskt säga att tro eller ej så har min fyråriga dotter mer hjärna än både din hund och din häst tillsammans och kan uppskatta en hoj på en helt annan nivå än dina djur!!!
Har ingen möjlighet till barnvakt, ställer du upp så går jag gladeligen på Top Gear showen i mars!!! ;-)

Men läste du inte vad jag skrev!? Jag kan ingenting om barn, men så vitt jag vet behöver inte en 4-åring liggvagn? Jag menar de här yttepyttesmå pysarna, som BARA kan skrika, bajsa och spy, och som gör enbart detta, även på allmänna platser. Din 4-åring kan säkert uppleva en massa och lära sig lika mycket, men en unge som är typ 4 månader? Nope...

Jag förstår att inte alla kan skaffa barnvakt alltid, men måste dessa människor verkligen köra på folk stup i kvarten med vagnen? En kundvagn kan de ratta, men inte en barnvagn...

ch_yzf

Sporthojsnörd
Gick med
14 Jan 2005
Hoj
Yamaha Thunderace, Gammelhonda
VÄRLDEN... Det borde var krig vart 30ånde år... då skulle vi inte sitta och fundera på allt och inget; som genusneutralitet, alla jävla olika lagar och förordningar, onödig byråkrati, ja allt onödigt som uppkommer tack vare att människor inte har något viktigare att fundera på! Vi behöver en nollställning av samhället!

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jag stör mig på att Adam Alsing fortfarande tillåts vara programledare. Känns som det är samma skara B-kändisar som går runt runt runt i TV-sofforna. Tack och lov verkar några vara på väg ut för gott. Typ Kicki Danielsson.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jag stör mig på att Adam Alsing fortfarande tillåts vara programledare. Känns som det är samma skara B-kändisar som går runt runt runt i TV-sofforna. Tack och lov verkar några vara på väg ut för gott. Typ Kicki Danielsson.

Jag tyckte att han var utmärkt som programledare för "Sveriges värsta bilförare".
Allt annat har varit, är och kommer i all framtid att vara bice.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt

Jag brukar nästan aldrig behöva visa leg på krogar, bolaget eller liknande.
Men i ume häromsisten så frågade kassörskan på ica efter leg.
Jag vart lite förvånad och klämde ur mig något i still med "uhvanuvadå?"
"Det är 18års gräns på energidryck"

Kompadillosarna som stod en bit bort vek sig i skratt eftersom jag såg ut att vara nästan dubbelt så gammal som tjejen i kassan.
Jag tyckte nästan synd om henne, hon gjorde ju bara rätt egentligen :gnissla

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...