Störiga tråden.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
stör mej som fan på folk som inte använder påfarterna på motorvägen till att accelerera. Dom finns ju där av den enkla anledningen att folk ute på motorvägen ska SLIPPA sakta ner varje gång någon ska ut.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
stör mej som fan på folk som inte använder påfarterna på motorvägen till att accelerera. Dom finns ju där av den enkla anledningen att folk ute på motorvägen ska SLIPPA sakta ner varje gång någon ska ut.

Tänkt på att alla bilar kanske inte är tillräckligt snabba för att komma upp i motorvägsfart så snabbt? Min VW-buss klarar det t.ex inte på alla påfarter.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
ja bussar och lastbilar klarar inte heller det alltid. Men när man har en väldigt lång påfart, nerförsbacke och en vanlig bil som lätt klarar det så har man ingen ursäkt.

Wibäck

Lagligt är fränt!
Gick med
17 Jun 2004
Hoj
Yamaha YZF1000R Thunderace
Apropå att störa sig på gymmet. Det finns några gymrats där jag tränar som kör axelpress med 12kg-hantlar och när de kört klart setet så släpper de hantlarna med en skräll i golvet. Antar att de sett träningsvideo med Ronnie Coleman och tycker att det ser fränt ut när han släpper 90-kilosarna. Ett jävla kackel är det också. Träna istället!

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Tjejer med kokosparfym på gymmet är störigt.

Säker på att det inte är någon som applicerat för mycket grillolja när de besökt solariet?
hawaiian_coconut_tanning_oil_deep_43764133.jpg

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Apropå att störa sig på gymmet. Det finns några gymrats där jag tränar som kör axelpress med 12kg-hantlar och när de kört klart setet så släpper de hantlarna med en skräll i golvet. Antar att de sett träningsvideo med Ronnie Coleman och tycker att det ser fränt ut när han släpper 90-kilosarna. Ett jävla kackel är det också. Träna istället!
Idioter och idiotiskt beteende är av någon anledning vardagsmat på gym. Vi har Stinkbomben, Stönaren, Svettsprutaren, Ockupanten, Skramlaren och, inte att förglömma, Viktblandaren.

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Det ska helst kombineras med att hantlarna slås ihop mot varandra vid varje repetition så samtliga som vistas i lokalen får tinnitus. Av någon anledning gäller även det enbart om man använder lätta vikter.

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Något som stör mig så in i h*lvete är när folk mailar på annonser och säger att de är skitintresserade, och sen bara skiter i det. Blir så jävla förbannad. Från och med nu anser jag ingen vara intresserad förrän de köpt skiten som ligger ute på annons.

Vincent H

Mzee
Gick med
30 Oct 2008
Hoj
Suzuki GSX-R1127
Stör mig på tanterna - 27-37 år med fula, dyra "executive"-kläder - som i livsmedelsladan vräker upp en kvarts kubikmeter varor huller om buller på bandet i kassan och sedan kutar ut för att packa i kassar.

När kassörskan, efter att vridet och vänt på varenda pryl i jakt på streckkoden, tröskat igenom högen lallar tanten tillbaka och börjar rota i väskan efter plånbok *paus* rabattkort *paus* och betalkort.

Efter att ha försinkat alla i kön med minst 10 minuter - slår tanten sedan på 'där-ser-ni-hur-man-handlar-snabbt-och-effektivt'-minen och går stolt iväg.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Stör mig på tanterna - 27-37 år med fula, dyra "executive"-kläder - som i livsmedelsladan vräker upp en kvarts kubikmeter varor huller om buller på bandet i kassan och sedan kutar ut för att packa i kassar.

När kassörskan, efter att vridet och vänt på varenda pryl i jakt på streckkoden, tröskat igenom högen lallar tanten tillbaka och börjar rota i väskan efter plånbok *paus* rabattkort *paus* och betalkort.

Efter att ha försinkat alla i kön med minst 10 minuter - slår tanten sedan på 'där-ser-ni-hur-man-handlar-snabbt-och-effektivt'-minen och går stolt iväg.

Finns en äldre variant också som gör på samma sätt, följt av att de drar upp 10 rabattkuponger (varav 3 gällde en annan sorts glass och 2 gick ut för länge sedan). När allt är klart skall människan lusläsa kvittot för att se att det verkligen inte blippades för många plastkassar.

Wwax

Sporthojsnörd
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
09 Kawasaki Z1000
Finns en äldre variant också som gör på samma sätt, följt av att de drar upp 10 rabattkuponger (varav 3 gällde en annan sorts glass och 2 gick ut för länge sedan). När allt är klart skall människan lusläsa kvittot för att se att det verkligen inte blippades för många plastkassar.

Eller som jag råkade ut för igår, ett fyllo handlar några få saker knallar ut räcker över det dyraste till tanten som väntar utanför (mötte han i dörren och såg allt), in igen och när jag ska pröjsa står han där med sitt kvitto och gormar om att han minsann inte köpt den där köttbiten..

Varför inte bara snatta om det ska vara så vansinnigt genomskådat..

EDIT: Måste tillägga att det komiska i situationen var att han handlat för typ 150 spänn betalat kontant och köttbiten kostade över hundringen.. Lite underligt att han inte märkte det då. :3freak

Last edited:

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Jag brukar nästan aldrig behöva visa leg på krogar, bolaget eller liknande.
Men i ume häromsisten så frågade kassörskan på ica efter leg.
Jag vart lite förvånad och klämde ur mig något i still med "uhvanuvadå?"
"Det är 18års gräns på energidryck"

Kompadillosarna som stod en bit bort vek sig i skratt eftersom jag såg ut att vara nästan dubbelt så gammal som tjejen i kassan.
Jag tyckte nästan synd om henne, hon gjorde ju bara rätt egentligen :gnissla

Sånt är ju bara kul - mina polare flabbar dock inte åt mig - dom tiltar som ett flipperspel helt.

Var på bolaget förut - denna gång tog jag kassa med den yngsta och minsta bruden.

Brud: Legg

Jag : Vill du verkligen se det

Brud :Annars stoppar bandet (grav allvarlig)

Jag : hon fick legjäveln o hon läste högt

Kön efter hon sagt det högt ::1pajas:crash:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Snabbkassan på ICA, max 5 varor samt sjävscanning.

Tjejen före hade en korg full med varor så jag tänkte "typiskt, kontroll av en självscannare" när hon packade upp hela bandet fullt, nej, inte fan var hon självscannare, hon tog snabbkassan ändå.

Lyckligtvis retade hon upp kärringen bakom mig så till den milda grad att hon skällde ut henne efter noter, jag hörde dom hela vägen ut, för jag hade ju bara EN vara så jag var SNABB igenom KASSAN...

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!