stör mej som fan på folk som inte använder påfarterna på motorvägen till att accelerera. Dom finns ju där av den enkla anledningen att folk ute på motorvägen ska SLIPPA sakta ner varje gång någon ska ut.
Tänkt på att alla bilar kanske inte är tillräckligt snabba för att komma upp i motorvägsfart så snabbt? Min VW-buss klarar det t.ex inte på alla påfarter.
Jag har en Fiat Strada.
Den gör 0-100.
Jag har en Fiat Strada.
Den gör 0-100.
Jag tyckte att han var utmärkt som programledare för "Sveriges värsta bilförare".
Allt annat har varit, är och kommer i all framtid att vara bice.
Du menar, den gör 0 till 100 eventuellt.
Tjejer med kokosparfym på gymmet är störigt.
Säker på att det inte är någon som applicerat för mycket grillolja när de besökt solariet?
Idioter och idiotiskt beteende är av någon anledning vardagsmat på gym. Vi har Stinkbomben, Stönaren, Svettsprutaren, Ockupanten, Skramlaren och, inte att förglömma, Viktblandaren.Apropå att störa sig på gymmet. Det finns några gymrats där jag tränar som kör axelpress med 12kg-hantlar och när de kört klart setet så släpper de hantlarna med en skräll i golvet. Antar att de sett träningsvideo med Ronnie Coleman och tycker att det ser fränt ut när han släpper 90-kilosarna. Ett jävla kackel är det också. Träna istället!
Det ska helst kombineras med att hantlarna slås ihop mot varandra vid varje repetition så samtliga som vistas i lokalen får tinnitus. Av någon anledning gäller även det enbart om man använder lätta vikter.Apropå att störa sig på gymmet. Det finns några gymrats där jag tränar som kör axelpress med 12kg-hantlar och när de kört klart setet så släpper de hantlarna med en skräll i golvet. Antar att de sett träningsvideo med Ronnie Coleman och tycker att det ser fränt ut när han släpper 90-kilosarna. Ett jävla kackel är det också. Träna istället!
Stör mig på tanterna - 27-37 år med fula, dyra "executive"-kläder - som i livsmedelsladan vräker upp en kvarts kubikmeter varor huller om buller på bandet i kassan och sedan kutar ut för att packa i kassar.
När kassörskan, efter att vridet och vänt på varenda pryl i jakt på streckkoden, tröskat igenom högen lallar tanten tillbaka och börjar rota i väskan efter plånbok *paus* rabattkort *paus* och betalkort.
Efter att ha försinkat alla i kön med minst 10 minuter - slår tanten sedan på 'där-ser-ni-hur-man-handlar-snabbt-och-effektivt'-minen och går stolt iväg.
Finns en äldre variant också som gör på samma sätt, följt av att de drar upp 10 rabattkuponger (varav 3 gällde en annan sorts glass och 2 gick ut för länge sedan). När allt är klart skall människan lusläsa kvittot för att se att det verkligen inte blippades för många plastkassar.
Jag brukar nästan aldrig behöva visa leg på krogar, bolaget eller liknande.
Men i ume häromsisten så frågade kassörskan på ica efter leg.
Jag vart lite förvånad och klämde ur mig något i still med "uhvanuvadå?"
"Det är 18års gräns på energidryck"
Kompadillosarna som stod en bit bort vek sig i skratt eftersom jag såg ut att vara nästan dubbelt så gammal som tjejen i kassan.
Jag tyckte nästan synd om henne, hon gjorde ju bara rätt egentligen![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |