Har de några patent?
Jag tror inte man kan patentera konkurser?
Skämt åsido, förmodligen inga som är nyttiga i flygbranchen
Har de några patent?
Snyggaste loggan everDom kanske tror att dom kan lägga vantarna på den gamla loggan?
View attachment 480838
Då är dom plötsligt närmre ett flygplan än någonsin tidigare.
Har vi ingen på forumet som har beställt en och fått mailet om förseningen?
Nja, det dom har lovat har väl ingen sågat, det ser ju skitbra ut.Du tror någon skulle gå upp och erkänna det här inne efter alla sågningar?
Nja, det dom har lovat har väl ingen sågat, det ser ju skitbra ut.
Sen om dom kommer att leverera det dom har lovat är vi väl lite oeniga om
Problemet är väl att omvärldsläget ställt till det ganska ordentligt för alla som inte tingat sina komponentleveranser tio år framåt?
Flera av de etablerade biltillverkarna har ju leveranstider på 18 mån eller mer på vanliga modeller…
Tittar vi på MC-världen, vilka har egentligen presenterat/levererat något nytt efter 2018?
Tomma tunnor är väl ganska betecknande för alla tillverkare?
Mycket gjutaluminium som CNC-bearbetats hårt. Det kommer ta tid om man skall spotta ut xxxx hojar i månaden och man har 1 st CNC-maskin (de kanske iofs ha köpts flera) som är tvungna köra olika program för olika delar.Här nån review av hojen. Jag tror helt klart att den hoj han står med inte går att köra. Varför i hela friden gör man en review med hojen på en pall? Inte många mc-tidningar mcn etc som gör en review med senaste R1:an på en pall och bara står och snackar om den.
Om han nu har den bredvid sig varför skulle man INTE köra den?
Magstarkt att kalla videon ”future is here” med en hoj på en pall…
Mycket gjutaluminium som CNC-bearbetats hårt. Det kommer ta tid om man skall spotta ut xxxx hojar i månaden och man har 1 st CNC-maskin (de kanske iofs ha köpts flera) som är tvungna köra olika program för olika delar.
Det framgår i videon att den inte är körbar. Ett dummybatteri i. Jag undrar varför?Här nån review av hojen. Jag tror helt klart att den hoj han står med inte går att köra. Varför i hela friden gör man en review med hojen på en pall? Inte många mc-tidningar mcn etc som gör en review med senaste R1:an på en pall och bara står och snackar om den.
Om han nu har den bredvid sig varför skulle man INTE köra den?
Magstarkt att kalla videon ”future is here” med en hoj på en pall…
Framför allt så kostar timtid i CNC-maskinerna mycket pengar och beaktar man att fordonsindustrin är ganska hårt konkurrensutsatt och marginalerna små så undrar jag om det finns ekonomiskt utrymme för sånt.
Batterier är ju dessutom produktionsmässigt generellt sett en avsevärt dyrare detalj än en förbränningsmotor.
Mycket gjutaluminium som CNC-bearbetats hårt. Det kommer ta tid om man skall spotta ut xxxx hojar i månaden och man har 1 st CNC-maskin (de kanske iofs ha köpts flera) som är tvungna köra olika program för olika delar.
Min order ligger kvar på 30:e juni i år. Men jag såg också ryktena om mer förseningar så vi får väl se.Har vi ingen på forumet som har beställt en och fått mailet om förseningen?
Min order ligger kvar på 30:e juni i år. Men jag såg också ryktena om mer förseningar så vi får väl se.
Starka senaste uppdatering sa:
Testing of the mass production & battery lines concludes successfully. With First production bikes on target to be on track the coming week.
Sent from my Pixel 6 using Tapatalk
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |