I många EU-länder verkar den inte kräva A-kort heller... Undrar hur lång tid det tar innan dom täpper till det hålet?
De länderna som avses tillåter att A1-motorcyklar framförs med endast B-körkort. Varg EX räknas in den kategorin då effekten mäts som kontinuerligt genomsnittligt effektuttag (troligen över någon simulerad körcykel) och då överskrids inte effektkravet för A1. Kubikkravet på 125 cc som också finns är av förklarliga skäl inte applicerbart på vargen.Hur f-n har dom lyckats med det?
Strypt den till mopedfart?
De länderna som avses tillåter att A1-motorcyklar framförs med endast B-körkort. Varg EX räknas in den kategorin då effekten mäts som kontinuerligt genomsnittligt effektuttag (troligen över någon simulerad körcykel) och då överskrids inte effektkravet för A1. Kubikkravet på 125 cc som också finns är av förklarliga skäl inte applicerbart på vargen.
Några finnar har knåpat ihop en serie navmotorer, kanske nåt för Lilla Svaga Vargen att byta till så att den får styrka!!
Finsk navmotor i världsklass
Nyheter för dig som är verksam i den svenska elektronikbranschen som exempelvis tillverkare, konsult, distributör, finansiär, investerare, konstruktör eller tekniker.etn.se
Jag är kanske målgruppen för denna för jag ser bara möjligheter. Fast helst med motardhjul.Lite reklam/Vargporr EX
Dom kör en egen plugg, så du kan inte ladda på några laddstationer.Jag är kanske målgruppen för denna för jag ser bara möjligheter. Fast helst med motardhjul.
Min 450-motard är helt underbar på gata och fantastisk att bara småputtra med och lägga en liten sladd ovanpå snabellagningar men jag litar inte på den rent driftmässigt.
Och vad sa han om blinkersen, är de gjorda med samma teknik som moderna dildos? Kanske freudianskt men jag hör inget alternativ till detta?
De undviker precis som nästan alla andra elfordonstillverkare de intressantare vardagspunkterna:
* Vilka laddkontakter har den
* Hur fort laddar den (mätt i kW och inte den totalt ointressanta "10-80%")
* Laddkurvan
Gatlegal med bara en C13 apparatsladd är kanske lite begränsande. Eller?
Jag är kanske målgruppen för denna för jag ser bara möjligheter. Fast helst med motardhjul.
Min 450-motard är helt underbar på gata och fantastisk att bara småputtra med och lägga en liten sladd ovanpå snabellagningar men jag litar inte på den rent driftmässigt.
Och vad sa han om blinkersen, är de gjorda med samma teknik som moderna dildos? Kanske freudianskt men jag hör inget alternativ till detta?
De undviker precis som nästan alla andra elfordonstillverkare de intressantare vardagspunkterna:
* Vilka laddkontakter har den
* Hur fort laddar den (mätt i kW och inte den totalt ointressanta "10-80%")
* Laddkurvan
Gatlegal med bara en C13 apparatsladd är kanske lite begränsande. Eller?
Det har jag. Men gatmotard. Och nyare utgåva.Som motard? Du kanske ska läsa några sidor bakåt i tråden.
Jag tror inte att "nyare utgåva" är så speciellt stor skillnad mot första gen som jag fick levererad.Det har jag. Men gatmotard. Och nyare utgåva.
Men som en myshoj går det säkert bra.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |