I många EU-länder verkar den inte kräva A-kort heller... Undrar hur lång tid det tar innan dom täpper till det hålet?
De länderna som avses tillåter att A1-motorcyklar framförs med endast B-körkort. Varg EX räknas in den kategorin då effekten mäts som kontinuerligt genomsnittligt effektuttag (troligen över någon simulerad körcykel) och då överskrids inte effektkravet för A1. Kubikkravet på 125 cc som också finns är av förklarliga skäl inte applicerbart på vargen.Hur f-n har dom lyckats med det?
Strypt den till mopedfart?
De länderna som avses tillåter att A1-motorcyklar framförs med endast B-körkort. Varg EX räknas in den kategorin då effekten mäts som kontinuerligt genomsnittligt effektuttag (troligen över någon simulerad körcykel) och då överskrids inte effektkravet för A1. Kubikkravet på 125 cc som också finns är av förklarliga skäl inte applicerbart på vargen.
Några finnar har knåpat ihop en serie navmotorer, kanske nåt för Lilla Svaga Vargen att byta till så att den får styrka!!
Finsk navmotor i världsklass
Nyheter för dig som är verksam i den svenska elektronikbranschen som exempelvis tillverkare, konsult, distributör, finansiär, investerare, konstruktör eller tekniker.etn.se
Jag är kanske målgruppen för denna för jag ser bara möjligheter. Fast helst med motardhjul.Lite reklam/Vargporr EX
Dom kör en egen plugg, så du kan inte ladda på några laddstationer.Jag är kanske målgruppen för denna för jag ser bara möjligheter. Fast helst med motardhjul.
Min 450-motard är helt underbar på gata och fantastisk att bara småputtra med och lägga en liten sladd ovanpå snabellagningar men jag litar inte på den rent driftmässigt.
Och vad sa han om blinkersen, är de gjorda med samma teknik som moderna dildos? Kanske freudianskt men jag hör inget alternativ till detta?
De undviker precis som nästan alla andra elfordonstillverkare de intressantare vardagspunkterna:
* Vilka laddkontakter har den
* Hur fort laddar den (mätt i kW och inte den totalt ointressanta "10-80%")
* Laddkurvan
Gatlegal med bara en C13 apparatsladd är kanske lite begränsande. Eller?
Jag är kanske målgruppen för denna för jag ser bara möjligheter. Fast helst med motardhjul.
Min 450-motard är helt underbar på gata och fantastisk att bara småputtra med och lägga en liten sladd ovanpå snabellagningar men jag litar inte på den rent driftmässigt.
Och vad sa han om blinkersen, är de gjorda med samma teknik som moderna dildos? Kanske freudianskt men jag hör inget alternativ till detta?
De undviker precis som nästan alla andra elfordonstillverkare de intressantare vardagspunkterna:
* Vilka laddkontakter har den
* Hur fort laddar den (mätt i kW och inte den totalt ointressanta "10-80%")
* Laddkurvan
Gatlegal med bara en C13 apparatsladd är kanske lite begränsande. Eller?
Det har jag. Men gatmotard. Och nyare utgåva.Som motard? Du kanske ska läsa några sidor bakåt i tråden.
Jag tror inte att "nyare utgåva" är så speciellt stor skillnad mot första gen som jag fick levererad.Det har jag. Men gatmotard. Och nyare utgåva.
Men som en myshoj går det säkert bra.
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |