Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Ingen av dom har YouTube vad det verkar.
Dessutom har Haskell inte lagt upp något efter sin dyno-körning, väntar han på reservdelar nu?
Avtalet har väl löpt ut.
Ingen av dom har YouTube vad det verkar.
Dessutom har Haskell inte lagt upp något efter sin dyno-körning, väntar han på reservdelar nu?
Avtalet har väl löpt ut.
Längtar redan till dokumentären om Starks uppgång (och fall?)
Tackar. Skönt att veta.Du har säkert massa fel och brister, men kanske inte just på grund av detta.
Verkar ju röra på sig hyfsat iaf när någon kör sin varg mot bensindrivna hojar. Jag kan inget om motocross så ni som kan hittar säkert något att anmärka på
Är verkligen målgruppen för elhojarna världseliten tror du? Jag roade mig med att luska ut vad ett SM idag kör och det verkar vara 25+2.Någon!
Sebastien Tortelli är bara någon gammal världsmästare.
Men jag är också nyfiken på hur det slutade. Att den går bra under några minuter har vi vetat länge och att en gammal världsmästare kan köra hoj är inte heller direkt förvånande.
Men svaret vi väntar på är fortfarande hur länge? Ska det vara så svårt att låta den delta i ett tufft motocross heat på sand 35 minuter plus två varv? Det skulle ju direkt stänga igen munnen på varenda kritiker.
Är verkligen målgruppen för elhojarna världseliten tror du? Jag roade mig med att luska ut vad ett SM idag kör och det verkar vara 25+2.
Många motionslopp kör 15+2 med en A-final på 20+2. Ängsliga enduromotionärer kör närmast ecodriving.
Hur bra Varg kommer stå sig i konkurrensen är en sak men jag är övertygad om att elhojar har en framtid, det handlar om en nåbar maskin ihop med en tränings/tävlingsform där den passar.
Finns det någon film där en "proffs"förare kör några varv med sin varg för att sedan byta till en bensinhoj och jämföra varvtider? Är ju helt ointressant att se vargen köra om amatörer som kanske kör en gång i månaden, vad vet vi? Om jag kör ifrån tusenkubikare på banan med en 125:a betyder inte det att jag sitter på världens snabbaste motorcykel.
Förövrigt ställer jag mig till skaran som hoppas på framgång för Stark enterprise. Kul med utveckling.
Målgrupp eller ej. Det är en materialsport i någon mening. Folk vill ju köra det proffsen kör och om proffsen inte kan köra med varg så tappar man många kunder.Är verkligen målgruppen för elhojarna världseliten tror du? Jag roade mig med att luska ut vad ett SM idag kör och det verkar vara 25+2.
Många motionslopp kör 15+2 med en A-final på 20+2. Ängsliga enduromotionärer kör närmast ecodriving.
Hur bra Varg kommer stå sig i konkurrensen är en sak men jag är övertygad om att elhojar har en framtid, det handlar om en nåbar maskin ihop med en tränings/tävlingsform där den passar.
Blev nyfiken och kollade lite linkedin m.m.
Verkar vara lite bladning, några som jobbat inom andra El-cykel/mc företag. Men dom som dom kallar senior engineer verkar varit på KTM en sväng. Och deras Cheif engineeer verkar ha varit 7år på KTM, bland annat som cheif engineer där också mellan 2019-2022.
Sen sas det väl att det kom folk från Alta, men har ingen fakta kring det =)
Påminner om diskussionen kring handverktyg när sladdarna försvann… ”…jaja, men hur LÄNGE kan man använda dem?”
Kan tänka mig att tävlingsförare har ett till batteri som laddas från bilen/eluttag/batteripack med 2kvm solceller etc etc
Jag vet egentligen inte då jag inte är crossåkare...men att dyka upp på crossbanan med en Stark Varg bland alla 450...måste ju vara som att gå på grillfest med en påse alkoholfri öl...?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|