Varför besvarar du inga inlägg? Ehrenberg vs Sarnecki, vem tror du har rätt?Flera bra förslag och en politik som vi tydligen vill att Sverige ska föra?
http://www.interasistmen.se/granskn...yr-som-forhorsmetod-allt-annat-ar-tjanstefel/
Varför besvarar du inga inlägg? Ehrenberg vs Sarnecki, vem tror du har rätt?Flera bra förslag och en politik som vi tydligen vill att Sverige ska föra?
http://www.interasistmen.se/granskn...yr-som-forhorsmetod-allt-annat-ar-tjanstefel/
Varför besvarar du inga inlägg? Ehrenberg vs Sarnecki, vem tror du har rätt?
För att jag gjorde ett ärligt försök bara nån sida tillbaka. Ni bad om uttalanden och seriositet. Jag skrev några långa, fullt seriösa, helt öppna inlägg utan minsta sarkasm eller spydighet just för att ni bad mig om det och för att jag ville få tillbaka en seriös diskussion.
Bläddra tillbaka och se hur jag bemöttes....
Är offerkoftan varm?
Jag kör tapatalk i mobilen och det är jobbigt att bläddra så jag tror det är enklare att du bara svarar faktiskt.För att jag gjorde ett ärligt försök bara nån sida tillbaka. Ni bad om uttalanden och seriositet. Jag skrev några långa, fullt seriösa, helt öppna inlägg utan minsta sarkasm eller spydighet just för att ni bad mig om det och för att jag ville få tillbaka en seriös diskussion.
Är du bara ovanligt artig eller ryms det fler än en person bakom Smagatusk?Det borde väl ni veta?
Det borde väl ni veta?
Är du bara ovanligt artig eller ryms det fler än en person bakom Smagatusk?
Kanske vore något, gruppnick, då kunde man hålla vänstern* i schack 24-7.
Kom igen... Du kan bättre än att sparka in öppna dörrar.
Du tycker att folk är taskiga när de inte håller med om uppenbara lögner och falsarier?För att jag gjorde ett ärligt försök bara nån sida tillbaka. Ni bad om uttalanden och seriositet. Jag skrev några långa, fullt seriösa, helt öppna inlägg utan minsta sarkasm eller spydighet just för att ni bad mig om det och för att jag ville få tillbaka en seriös diskussion.
Givetvis. Fast jag kan tycka att det antingen inte delas ut svar till Locomondo. Eller så förlöjligas han bara av ganska många härinne. Ovärdigt, tycker jag.
Trams, allt prat om att Locomondo behandlas illa, han har konsekvent bettet sig drygt och kletar ner oliktänkande med saker de verkligen inte bett om.
Han har fortfarande inte försvarat pedofilerna i MP, märk väl, men förväntar sig att alla som tycker Sverige tar emot för många invandrare alternativt integrerar dem dåligt, förväntas försvara varenda obegåvad SD-lokalpolitiker.
Jag vill inte försvara varenda idiot i SD och då slipper han förklara varför våldtäkt mot barn är OK. Deal?
Trams trams trams.
Tro det eller ej, jag ställer mig oftast på "offrets" sida här på SH. Även om jag ibland försvarar fel person. Kanske är det för att skapa någon balans, eller helt enkelt för att jag känner nån sorts empati.
Men i Locos fall - som du tycker vi beter oss ovärdigt mot - tycker jag att han har trätt över så oerhört många gränser att han får skylla sig själv. Han undviker frågor, vilket jag tycker är det värsta, samtidigt som han är ganska styv i korken själv. Jag har svårt att se varför du och Bonny försvarar honom. Kanske för att ni alla är anti-SD, eller så gör ni det av samma anledning som jag själv gav som orsak till att jag försvarar folk i tid och otid.
För övrigt har jag svårt att förstå varför vi argumenterar här i OT-forumet. Ingen av oss kommer någonsin att ge vika eftersom båda lägren är cementerade i sin tro hur Sverige ska styras. Men det är ju tur att det inte bara är en sida som huserar här så att det blir en jävla ryggdunkarsida som i Avpixlats kommentarsfält.
Och till Locomondo: Tror du att 3 seriösa inlägg ska göra allt ogjort som du ställt till med i övriga 80 sidor?
MP samarbetar med tyska pedofili-ivrare i EU-nämnden.
Det står alltså alla svenska miljöpartister bakom.
Hur känns det?
Ok, du vinner. Då avsäger jag mig allt som har med MP att göra och ansluter mig till S.
Går vi vidare nu eller hur gör vi?
Locomondo style:Ok, du vinner. Då avsäger jag mig allt som har med MP att göra och ansluter mig till S.
Går vi vidare nu eller hur gör vi?
Var dom inte inblandade i rasbiologi?
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar