Hypotetiskt.Hypotetiskt, ungefär så...
Men då skulle ett bolag kunna ge fördelar till exempelvis judar som vill försäkra sina barn.
Hypotetiskt.Hypotetiskt, ungefär så...
Så då var det varken aktuellt eller så enkelt som att "muslimer slipper ränta"?
Har avpixlat någonsin kommit upp med en färsk nyhet som de inte hittat i nån gammal tidning från 1800 kallt eller helt enkelt dragit ur sitt eget arsle?
Att fråga någon om de är efterblivna i en diskussion är verkligen både intelligent och moget. :applåderar
Skiter i vilket om jag ska vara ärlig. Tycker bara det är olustigt om en sådan person inte har en förmyndare eller god man när tex kontrakt ska skrivas under. Det var en ärlig fråga i en fåfäng förhoppning om att faktiskt få ett svar.
Är det en länk från Avpixlat? Du får fråga Markus om källa. Jag ifrågasätter Locos försvarande av dylikt beteende samtidigt som han hycklar.
Länken som någon postade var från 2006. Inte från 1800 btw.
Källan som angavs var IKANO och Folksam.Jag bad om en källa till detta påstående för att själv få läsa om vad som egentligen menas.
Jag fick ingen.
Mitt problem är väl just exakt det här. Jag bad om en källa för att själv få bilda mig en uppfattning.
SD-anhängare i stort är sällan källkritiska utan finns det en chans att hata så tar man den. Blixtsnabbt.
Åh vad bra med Shariabank. Det vill jag också ha.Som information blott:
http://www.affarsvarlden.se/affarsjuridik/article2556862.ece
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/tyskland/venter-tusenvis-i-tog-mot-islamisering/a/23367909/
Varför skriver inte svensk media nämnvärt om bubblet i tyska grytan?
Att alla som inte tycker som honom omedelbart börjar göra det.Källan som angavs var IKANO och Folksam.
Uppgifterna stämde.
Vad begär du mer?
Åh vad bra med Shariabank. Det vill jag också ha.
Jag vill inte heller betala ränta, jag hänvisar till 2 mos 22:25.
Det är nog sprunget ur samma källa. Fint att du har en bibel att slå i när så kräves och därtill kännedom om var du finner lämplig rad
Fast det gäller ju bara lån till fattigt folk. Hur många låntagare är fattiga?
Jag gissar att han fokuserade på 2 Mos 22:21 och råkade läsa 25 av misstag.Det är nog sprunget ur samma källa. Fint att du har en bibel att slå i när så kräves och därtill kännedom om var du finner lämplig rad
Alla som inte har råd utan måste ta lån, är ju för situationen fattig. Allt beror på hur du relaterar
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|