Sugen på att rösta på SD?

Status
Ej öppen för fler svar.

Smagatusk

Guest
Så då var det varken aktuellt eller så enkelt som att "muslimer slipper ränta"?

Det kunde ju till och med varit helt osant men du försvarar ju det oavsett, eller hur? Du tycker det inte är nåt konstigt även om Ikanobanken skulle gett muslimer räntefria lån.

Och jag ställer frågan igen, eller var den för obekväm?

Du är väl inte berörd av att SD vill registrera ursprungsland hos brottslingar? Varför tyckte du det var en dålig idé?

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Har avpixlat någonsin kommit upp med en färsk nyhet som de inte hittat i nån gammal tidning från 1800 kallt eller helt enkelt dragit ur sitt eget arsle?

Att fråga någon om de är efterblivna i en diskussion är verkligen både intelligent och moget. :applåderar

Skiter i vilket om jag ska vara ärlig. Tycker bara det är olustigt om en sådan person inte har en förmyndare eller god man när tex kontrakt ska skrivas under. Det var en ärlig fråga i en fåfäng förhoppning om att faktiskt få ett svar.

Är det en länk från Avpixlat? Du får fråga Markus om källa. Jag ifrågasätter Locos försvarande av dylikt beteende samtidigt som han hycklar.

Länken som någon postade var från 2006. Inte från 1800 btw.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Skiter i vilket om jag ska vara ärlig. Tycker bara det är olustigt om en sådan person inte har en förmyndare eller god man när tex kontrakt ska skrivas under. Det var en ärlig fråga i en fåfäng förhoppning om att faktiskt få ett svar.

Är det en länk från Avpixlat? Du får fråga Markus om källa. Jag ifrågasätter Locos försvarande av dylikt beteende samtidigt som han hycklar.

Länken som någon postade var från 2006. Inte från 1800 btw.

Ja det är klart att alla som har andra åsikter än vad du har är efterblivna. :såjaponken

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jag bad om en källa till detta påstående för att själv få läsa om vad som egentligen menas.
Jag fick ingen.

Mitt problem är väl just exakt det här. Jag bad om en källa för att själv få bilda mig en uppfattning.
SD-anhängare i stort är sällan källkritiska utan finns det en chans att hata så tar man den. Blixtsnabbt.
Källan som angavs var IKANO och Folksam.
Uppgifterna stämde.
Vad begär du mer?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag vill inte heller betala ränta, jag hänvisar till 2 mos 22:25.

Bifogat

• uploadfromtaptalk1420488692817.jpg
    uploadfromtaptalk1420488692817.jpg
    202 KB · Visningar: 59

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE