Sverige håller på att förstöras, där är vi överens. Men jag anser att det är stöveltrampet och de bruna skjortorna under Dressman-kostymen som är orsaken.
Tillsammans med alla de öppna uttalanden av div SD-företrädare.
Och nej, jag förstår faktiskt inte vad du menar med att jag har förlorat varenda fråga i den här diskussionen.
Jag säger att Björn Söder är en idiot, du säger Nähä, det är han inte alls det. Och sen har du "vunnit"??
Vill du låna min spade?
Det är väl snarare saker som du har kastat ur dig som nåt slags fakta som jag syftar på men jag antar att du har lyckats "förtränga" det. Varenda gång du länkar till nåt extremvänsterforum har de uppgifterna motbevisats som siffertrolleri eller rena lögner. Detta med riktig FAKTA. Något du verkar ha svårt att förstå skillnaden på. Fakta grundad på ordentliga undersökningar vs. Någon extremist på en blogg som häver ur sig något som stödjer den personens agenda.
Inte ens du kan väl vara så totalt jävla korkad och verklighetsfrånvänd att du tror att du någonstans i denna tråd made your point?
Jag tycker förövrigt också Björn Söder är en lite av en idiot. I alla fall rätt obetänksam. Men inte av samma anledning som du misstänker jag. Det har vi ju inte ens diskuterat. Varför hittar du på?
Tycker jag att Björns uttalanden har förstorats upp till helt orimliga proportioner? Ja. Grejen är att jag tror du också tycker det. Jag tror att alla tycker det. Det har bara använts som ett försök att smutskasta SD som vanligt. Som jag har skrivit tidigare, era halmstrån i försöken att dölja de verkliga problemen blir tunnare och tunnare.
Svara nu på Markus fråga!