FettSnok
96% enligt läkaren
Och senast ett parti i ett svenskt riksdagsval fick över 50% var....?
Senast en koalition hade över 50% var riksdagsvalet 2006
Senast mer än 50% var överens var nog igår
Last edited:
Och senast ett parti i ett svenskt riksdagsval fick över 50% var....?
Jo, om man blandar ihop militär makt med röstsedlar så hamnar det i konflikt.
Men du är mer intelligent än så än att försöka få det till nåt sånt. Så kom igen nu....
Det är väl precis detta jag hävdar?
Att många av de som röstar SD bara lyssnar på vad antingen Björn Söder säger eller vad som står på avpixlat?
Inget eget initiativ till att leta info, ingen källkritik.
Senast en koalition hade över 50% var riksdagsvalet 2006
Senast mer än 50% var överens var nog igår
Ja, du hävdar, känner du alla som röstade på SD menar du?
Det är väl precis detta jag hävdar?
Att många av de som röstar SD bara lyssnar på vad antingen Björn Söder säger eller vad som står på avpixlat?
Inget eget initiativ till att leta info, ingen källkritik.
Nej, men är de på något sätt exkluderade i din beräkning? Skulle det inte kunna vara så menar du enbart av anledningen att de röstade SD?
Men varför skriker ni så mycket om 50% när det inte är en del av ekvationen i ett svenskt riksdagsval?
Och varför bör vi andra lyssna på de 13% samtidigt som ni skriker om att man borde få minst 50% för att kunna styra?
I ena fallet krävs det absolut majoritet, i andra behövs det bara några futtiga få procent för att man minsann ska få vara med och bestämma??
Hur vill ni ha det?
Ledande fråga. Var en majoritet av riksdagen (folket) för ett godkännande av Palestina?
Hade vi en omröstning?
Nej och det var det som var det felaktiga. Dvs, regeringen borde sökt stöd i riksdagen(utskottet) . Det var alltför lättvindigt beslut att fatta maa deras begränsade stöd av staten (folket). Lite som många andra blocköverskridande överenskommelser, borde även denna sakfråga varit av sådan natur.
http://svjt.se/svjt/2014/791
Vi får väl invänta ku?
http://www.riksdagen.se/sv/Dokument...ar/Granskning-av-deklarationen-om_H2A12EADB8/
Inga blocköverskridande överenskommelser utan att först fråga SD? Är det det du menar?
Folkpartiet är överflyttad till den rasistiska skalan tydligen.Det hade väl varit gott nog om regeringen fått stöd av alliansen. Löjlig frågeställning
Det hade väl varit gott nog om regeringen fått stöd av alliansen. Löjlig frågeställning
Och när Regeringen gör en överenskommelse med Alliansen som de nu gjorde för att inte gå till nyval, vilka får de stöd av då tänker du?
Och när Regeringen gör en överenskommelse med Alliansen som de nu gjorde för att inte gå till nyval, vilka får de stöd av då tänker du?
Tror jag bad honom i november att redogöra för de påstådda felaktigheterna. Naturligtvis har jag inte fått något svar, däremot verkar han gilla extremistsidan "inte rasist men".Legandariskt självmål. Säg mig Loco hur brukar det gå när du letar fakta? Vi har redan konstaterat flertalet gånger att "dina" källor har mycket sämre trovärdighet än Avpixlat (väntar fortfarande på att du ska peka ut alla lögner som dom har skrivit förresten, men jag har lärt mig att om man väntar på svar från dig så får man vänta länge..)
All heder till de som orkar bekämpa antisemitism.Du får nog hålla isär sakerna.
En är obra den andra är farlig, du får välja själv.
Det folk kanske skulle må bra av är att fundera över om de som begick övergreppen hämtades ur gruppen "Foliehattar" eller "Sanningssägare som har identifierat Hotet och Fienden". En ledtråd: har du identifierat en fiende så är lösningen, på sikt, given. har du inte hittat en fiende finns ingen anledning att begå övergrepp...
Så vem i denna tråd tror du skulle vare enklast att få till att delta i övergrepp, aktivt eller passivt: Locomondo eller kanske någon annan!?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|