Sugen på att rösta på SD?

Status
Ej öppen för fler svar.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Jo, det är en majoritet när man har flera valmöjligheter inblandade (inte bara 2 st) och ingen annan har fått högre tal än 43,6%.
Du inser det va?

Säg mig då, hur många valmöjligheter finns det i frågan om att erkänna Palestina eller inte?

Erkänna,
Erkänna mycket
Erkänna lite
Inte erkänna
Vet Inte

Just nu är det 44 (isch)% för och man får förmoda att resten är emot, annars hade det förmodligen blivit erkänt av förra regeringen.

Att de har majoritet i Riksdagen är jag med på, inget bra system ska erkännas, men jag är med på hur det funkar.

Man att säga att en majoritet i Sverige är för ett erkännande av Palestina är inte sant utifrån faktumet att den rödgröna röran bestämt det.

Personligen skiter jag fullständigt i vad de pysslar med därnere. Det är med allra största sannolikhet ingen sida som är oskyldig, och framförallt är det ingen som lever där nu som ens var med när det började. Skulle Palestina erkännas som stat och "ockupationen" avslutas så skulle de garanterat bråka om något annat.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Säg mig då, hur många valmöjligheter finns det i frågan om att erkänna Palestina eller inte?

Erkänna,
Erkänna mycket
Erkänna lite
Inte erkänna
Vet Inte

Just nu är det 44 (isch)% för och man får förmoda att resten är emot, annars hade det förmodligen blivit erkänt av förra regeringen.

Att de har majoritet i Riksdagen är jag med på, inget bra system ska erkännas, men jag är med på hur det funkar.

Man att säga att en majoritet i Sverige är för ett erkännande av Palestina är inte sant utifrån faktumet att den rödgröna röran bestämt det.

Personligen skiter jag fullständigt i vad de pysslar med därnere. Det är med allra största sannolikhet ingen sida som är oskyldig, och framförallt är det ingen som lever där nu som ens var med när det började. Skulle Palestina erkännas som stat och "ockupationen" avslutas så skulle de garanterat bråka om något annat.
Rättning:
Israel är oskyldigt. De vill leva i fred i sitt land, medan deras grannar väntar på att få chansen att fördriva dem.

För övrigt har Socialalliansen skämt ut Konungariket:

Bifogat

• uploadfromtaptalk1421302205528.jpg
    uploadfromtaptalk1421302205528.jpg
    114.2 KB · Visningar: 59

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Jodå, var än han kan hata en jude, dit kommer han springandes. :lol

Jag blev bara väldigt intresserad av att få veta vad Israel är oskyldiga till? Om du hävdar att de är oskyldiga så borde du väl även veta vad de är anklagade till? Vad du får judehat ifrån får du nog själv förklara.

Men jag lyssnar, vad är Israel oskyldiga till?

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Jag blev bara väldigt intresserad av att få veta vad Israel är oskyldiga till? Om du hävdar att de är oskyldiga så borde du väl även veta vad de är anklagade till? Vad du får judehat ifrån får du nog själv förklara.

Vilka krig har dom (Israeler, med avseende judarna) startat, inbördes eller mot grannar?

Proximus

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2010
Hoj
ZX10R - 04 KTM 250 EXC-F - 07
Det är roligt att se att vissa ord kan locka fram dig ur röset.:rofl

Den vanliga taktiken, totalt ignorera alla obekväma inlägg och threadcrappa sönder tråden med avstick. Ju mer OT desto bättre. Sen återkomma veckan efter och sprida samma lögner som redan avslöjats som just lögner. Rinse and repeat.

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Den vanliga taktiken, totalt ignorera alla obekväma inlägg och threadcrappa sönder tråden med avstick. Ju mer OT desto bättre. Sen återkomma veckan efter och sprida samma lögner som redan avslöjats som just lögner. Rinse and repeat.

Tack för ditt givande bidrag.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Den frågan får du nog ställa till Markus som bestämt hävdar att de är oskyldiga. Till vad vet jag inte?

Vilka krig har Israel (som stat) avslutat?

Avslutat?

Hur tänkte du där, är det bra att göra det, eller är det bra att inte göra det.:va

Men varför tar du inte och läser på om deras historia istället för att gå på vad andra påstår?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM

Ovan är förmodligen den bästa analys jag läst av personen i fråga; kort, tydlig och bevisligen träffsäker då han orkade trolla sig ut ur röset(tm) igen. :lol

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM

Hörru trolle, YipYip skrev "Det är med allra största sannolikhet ingen sida som är oskyldig", och jag svarade att jag inte håller med om det. Läs gärna tråden innan du drar fram judehatet, jag vet att det pockar på allt oftare, men försök behärska dig.:slicka

- - - Updated - - -

Men varför tar du inte och läser på om deras historia istället för att gå på vad andra påstår?

Läsa på?! Behövs det kunskaper för att vara en åsiktsmaskin plötsligt? :va

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Hörru trolle, YipYip skrev "Det är med allra största sannolikhet ingen sida som är oskyldig", och jag svarade att jag inte håller med om det. Läs gärna tråden innan du drar fram judehatet, jag vet att det pockar på allt oftare, men försök behärska dig.:slicka

- - - Updated - - -

Det var ganska riskfritt att rekommendera...

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon

- - - Updated - - -

Frågan kvarstår, oskyldig till vad? Jag vet inte vad YipYip menar men eftersom du verkar veta att Israel är oskyldigt så borde du rimligen veta vad de är oskyldiga till?

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Frågan kvarstår, oskyldig till vad? Jag vet inte vad YipYip menar men eftersom du verkar veta att Israel är oskyldigt så borde du rimligen veta vad de är oskyldiga till?
Du inser att det inte funkar att snöa in på ett ord, dom är garanterat oskyldiga till en mängd saker.

Har du läst på lite än, eller skall jag få rätt?

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Du inser att det inte funkar att snöa in på ett ord, dom är garanterat oskyldiga till en mängd saker.

Har du läst på lite än, eller skall jag få rätt?

Så varför är det så svårt att komma upp med vad de är oskyldiga till då?
Du kan läsa på det du tycker att du behöver veta så läser jag på min del. Deal?

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Så varför är det så svårt att komma upp med vad de är oskyldiga till då?
Du kan läsa på det du tycker att du behöver veta så läser jag på min del. Deal?

Det var du som först nämnde nåt om att läsa på så jag utgår ifrån att du själv vet vad du menar med det?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping