Sugen på att rösta på SD?

Status
Ej öppen för fler svar.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Du bidrar?

Narcissus.... :gnissla

Kan du sluta brösta dig hela tiden? Jag betalar skatt, jag bidrar, jag jobbar i privat sektor, jag spenderar mycket pengar i kommunen jag bor i. Måste du ha en åsikt om det också? Du är en sådan åsiktsmaskin att man häpnar.

Jag tror du - som människa - skulle må bra av att inte oroa dig så mycket för hur alla andra är och vad de tycker och gör. Ta det som ett tips, om du klarar att ta emot feedback förstås (?)

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Sade du "skolas"? Har du sett Skäggots krav i sina inlägg?

När jag svarar dig kommenterar jag dina inlägg vanligtvis, ja han tycker du borde kunna lite mer om Mellanöstern, vilket är förståeligt eftersom du framstår som okunnig. Det är inte samma sak som att du tycker att jag måste omskolas att tycka världens högsta invandring är bra. Jag tycker inte det helt enkelt.

Om du inte tycker judar skall få finnas alls, eller i Israel, så får du tycka det för mig, men börja inte snacka om att de ockuperar sitt eget land. Det är två olika dimensioner, men jag är inte säker på att du är van att tänka att det finns flera nyanser i samma frågor? Du får tycka vad du vill, det är skillnaden på dig och oss andra - vi kräver inte att du tycker som oss.

:hej

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Jag var i Israel förra sommaren, en fullständigt fenomenal resa för övrigt (extra roligt då jag stötte på en SH-medlem på flyget ner :) ) och då gick larmet när vi var på stranden i Tel Aviv men det var lyckligtvis en övning. Vore ju annars rena drömmen att bli fast i paradiset och inte åka hem. :gnissla

Synd att man får skämmas som svensk därnere bara. Men de märker ju snart att man inte är som vår regering och äckelvänster som bara ser svart och vitt. Ska ta en ny resa dit snart tror jag.

Jäklar vad bra de gör det som lyckas hålla ett normalt fungerande demokratiskt samhälle fast de har miljoner och åter miljoner av aggressiva araber som vill utplåna dem runt sig. Man blir imponerad. (Info speciellt till Locomondo: 1. De hade fullt av krigiska mördararaber runt sig redan innan den sk ockupation du tjötar om.)

Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Fyfan vad nice med en stat som gör allt för att skydda sina medborgare istället för att som den svenska staten som gör tvärtom.

https://www.youtube.com/watch?v=LKENOfqx4xA

Du har ju mer erfarenhet än mig men jag kände det bara på min vecka där också, att "här är man i goda händer", mycket riktigt totala motsatsen mot när man är i Sverige.

Jag får samma känsla i andra länder, USA förstås där allt känns lugnt, och t.o.m Finland är ju stor skillnad. I Sverige är det som att gå runt i ett genusträsk med idioter, om det blir kravaller kommer dialogpoliser istället för gummikulor liksom, och när polisen väl får något uträttat så skall de nagelfaras in absurdum.

:3freak

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Synd att man får skämmas som svensk därnere bara. Men de märker ju snart att man inte är som vår regering och äckelvänster som bara ser svart och vitt. Ska ta en ny resa dit snart tror jag.

Jäklar vad bra de gör det som lyckas hålla ett normalt fungerande demokratiskt samhälle fast de har miljoner och åter miljoner av aggressiva araber som vill utplåna dem runt sig. Man blir imponerad. (Info speciellt till Locomondo: 1. De hade fullt av krigiska mördararaber runt sig redan innan den sk ockupation du tjötar om.)

Jag skäms mest i Baltikum, av förklarliga skäl. Annars tror jag Israeler och Amerikaner förstår att vi som kommer är fredliga.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Du har ju mer erfarenhet än mig men jag kände det bara på min vecka där också, att "här är man i goda händer", mycket riktigt totala motsatsen mot när man är i Sverige.

Jag får samma känsla i andra länder, USA förstås där allt känns lugnt, och t.o.m Finland är ju stor skillnad. I Sverige är det som att gå runt i ett genusträsk med idioter, om det blir kravaller kommer dialogpoliser istället för gummikulor liksom, och när polisen väl får något uträttat så skall de nagelfaras in absurdum.

:3freak

Varför flyttar ni inte? Seriös fråga!

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Varför flyttar ni inte? Seriös fråga!

Personligen gillar jag massor med Sverige. Det skulle liksom bara bli så kortvariga diskussioner om jag startade en tråd om hur bra norra länken är eller hur god Sushi det finns i Midsommarkransen.

Själv då, du som tycker det skall bo miljontals sommelierer här, varför drar du inte till Mogadishu och glider runt med en kruka på skallen?

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Personligen gillar jag massor med Sverige. Det skulle liksom bara bli så kortvariga diskussioner om jag startade en tråd om hur bra norra länken är eller hur god Sushi det finns i Midsommarkransen.

Själv då, du som tycker det skall bo miljontals sommelierer här, varför drar du inte till Mogadishu och glider runt med en kruka på skallen?

Det märks att du inte känner mig och jag tänker låta det fortsätta vara exakt så. Jag låter dig därför fortsätta att tro precis det du tror om mig eftersom det inte rör mig i ryggen. :hej

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
När jag svarar dig kommenterar jag dina inlägg vanligtvis, ja han tycker du borde kunna lite mer om Mellanöstern, vilket är förståeligt eftersom du framstår som okunnig. Det är inte samma sak som att du tycker att jag måste omskolas att tycka världens högsta invandring är bra. Jag tycker inte det helt enkelt.

Om du inte tycker judar skall få finnas alls, eller i Israel, så får du tycka det för mig, men börja inte snacka om att de ockuperar sitt eget land. Det är två olika dimensioner, men jag är inte säker på att du är van att tänka att det finns flera nyanser i samma frågor? Du får tycka vad du vill, det är skillnaden på dig och oss andra - vi kräver inte att du tycker som oss.

:hej

Jag känner igen argumentationstekniken. Att envist upprepa en lögn tillräckligt många gånger tills folk börjar tro att det är sant.
Låt mig se, jag minns en till person som gjorde så. Han ansåg att ju större lögn desto fler kommer tro dig.
Föga förvånande att du använder samma tillvägagångssätt...

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Jag känner igen argumentationstekniken. Att envist upprepa en lögn tillräckligt många gånger tills folk börjar tro att det är sant.
Låt mig se, jag minns en till person som gjorde så. Han ansåg att ju större lögn desto fler kommer tro dig.

Men på riktigt nu, ta tio minuter av ditt liv och läs lite om ämnet som upprör dig så.

Jag begär inte att du skall ändra uppfattning, bara att du läser på lite, lite grann.

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!

http://en.wikipedia.org/wiki/Sommelier :va

Visserligen sjukt störigt om vi skulle ha miljoner människor som gick runt och sköljde munnen med vin och spotta. :rofl

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Vilken är lögnen som du refererar till?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...