BeyondEvil
*****ninja
Googlemagic my friend så hittar du källan. Du måste ju få jobba lite oxå.
Det är ju det jag göör!
Googlemagic my friend så hittar du källan. Du måste ju få jobba lite oxå.
Helt enkelt för att jag är stockholmare. Dryg stockholmare. Bara därför....
Det var ett försök till humor då jag är (halv)grek. Jag ber om ursäkt.
Av radarinformation att utgå ifrån har det uppskattats till ca 10% av palestinska Qassam raketer som hamnat fel och landat på palestinska område. Skillnaden är att Palestina inte har någon Iron Dome och således slår de ner på marken med egna förluster som följd.
Bland annat en skola.
Fråga FN vetja.
Du menar de som startade soppan, ja där lär man ju bli upplyst...
Men jag hävdar att det inte finns något, jag hävdar att muslimer är ett våldsamt folkslag som inte nöjer sig.
Så, upp till bevis.
Det finns olika grader av helvete.Jag hävdar att religiösa i det stora hela är våldsamma som inte nöjer sig!
Som en del av filosoferandet innan en kväll på Saloonen, kan jag undra:
Undrar om t.ex. de uppskattade 500 återvändande IS-krigarna gör verklighet av sina planer kan få folk att ändra uppfattning om massinvandringens påstådda nödvändighet, samt Islams påstådda fredlighet. Hur många döda tror ni det krävs? 1000? 10,000?
http://edition.cnn.com/2015/01/15/world/belgium-anti-terror-operation/index.html
(Ursäkta att jag använder rasistmedia igen)
Det finns olika grader av helvete.
Det var ju ett bra tag sedan man läste av när amisch-bunkern fick utstå ett vidhållande granatregn från scientologerna.
Det krävs väl att varannan invånare blir ett offer innan det händer nåt... (lite sarkasm)
Jämför med andra riskfaktorer. Hur många olyckor krävs innan en olycksdrabbad vägkorsning byggs om?
Hade självmordsbombaren i Stockholm "lyckats" med sitt uppdrag och tagit med sig 20-30 pers på en galleria, hade det kanske varit en annan diskussion idag. Nu får vi helt enkelt invänta att det sker nåt elände. Förhoppningsvis bor jag inte där.
Jo, men det krävs inte något djupare sök för att se hur Scientologer beter sig mot sina medlemmar eller avhoppare.
Jo, visst är det så. Eller att tex något gäng skulle planera att attackera småbarnsfamiljer med flaskor och andra tillhyggen i typ nån förort, Kärrtorp tex?
Nu får vi helt enkelt bara invänta att det händer innan vi kan bilda oss en uppfattning.
Jag ser ingen här som har hävdat att israel är oskyldiga.
Rättning:
Israel är oskyldigt. De vill leva i fred i sitt land, medan deras grannar väntar på att få chansen att fördriva dem.
För övrigt har Socialalliansen skämt ut Konungariket:
Må så vara, men hur många andra har dom attackerat?
Du har lite svårt att förstå konceptet med skalor, allt är inta svart/vitt.
- - - Updated - - -
Du blandar ihop saker, igen.
Jo, men det krävs inte något djupare sök för att se hur Scientologer beter sig mot sina medlemmar eller avhoppare.
I beg to differ.
inlägg 3542
Scientologerna? Tja, förutom egna medlemmar och sedan avhoppare så även journalister. Det fria ordet ni vet.
Inget farligare än så.
Jo, jag har vant mig vid att ni tycker att jag blandar ihop saker när jag ger er exempel på något ni precis ignorerat och det blir för svårt att svara på.
Må så vara, men hur många andra har dom attackerat?
Du har lite svårt att förstå konceptet med skalor, allt är inta svart/vitt.
- - - Updated - - -
Du blandar ihop saker, igen.
Nu gällde inte frågan hur många som har dött hittills eller hur många som kommer dö framgent under rådande förhållanden. Utan hur många Israeler som skulle hinna dö om de lägger ner vapen sas, innan palestinierna slutar hata Israeler/Judar för, enligt Loco, vad de gör/utsätter dem för.
Begrips!?
Edit: Surt att vara den där enda thai:en som fick sätta livet till...
Jo, visst är det så. Eller att tex något gäng skulle planera att attackera småbarnsfamiljer med flaskor och andra tillhyggen i typ nån förort, Kärrtorp tex?
Nu får vi helt enkelt bara invänta att det händer innan vi kan bilda oss en uppfattning.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|