Sugen på att rösta på SD?

Status
Ej öppen för fler svar.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Du är SD-svans och ber om att få höra talas om muslimer som är homovänliga?
Du ser verkligen inte ironin i det?

Tuffat till dig lite över helgen? :lol

Jag noterar att du istället för att försöka redogöra för ett enda muslimskt samfund som accepterar homosexualitet mycket riktigt försöker vända fokus från frågan (din uppgift är som du säkert noterat dömd att misslyckas), men gör det helst inte genom att kleta ner mig med fabulerade antigay-värderingar, eftersom jag råkar ha mycket liberal inställning i den frågan, för kännedom.

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Har du hört något om "Sverige är stöörst" eller "För Jesus Kristus vår frälsare" eller dylikt i samband med att en svensk medborgare gjort någon bestialisk handling? Mest nyfiken på hur du kom på jämförelsen. Alltså där dessa enskilda individer gjort något för en större grupps/organisations skull. Fattar du inte skillnaden kan du lika bra sluta kommentera.

Har du däremot anslutit dig till något terroristnätverk har du på samma sett bidragit (iaf enligt större rättsorgan) till detsamma. Härav haltar din jämförelse

På samma sätt haltar det när du i ena andetaget säger att Sverige kan ta emot fler, för det gör Libanon.
Visst kan Sverige ta emot fler, men inte på de premisser som sker idag. Det fungerar uppenbarligen dåligt.

Nej, men jag har hört In God we trust, God bless you och Prisad vare herren....

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Har du hört något om "Sverige är stöörst" eller "För Jesus Kristus vår frälsare" eller dylikt i samband med att en svensk medborgare gjort någon bestialisk handling? Mest nyfiken på hur du kom på jämförelsen. Alltså där dessa enskilda individer gjort något för en större grupps/organisations skull. Fattar du inte skillnaden kan du lika bra sluta kommentera.

Har du däremot anslutit dig till något terroristnätverk har du på samma sett bidragit (iaf enligt större rättsorgan) till detsamma. Härav haltar din jämförelse

På samma sätt haltar det när du i ena andetaget säger att Sverige kan ta emot fler, för det gör Libanon.
Visst kan Sverige ta emot fler, men inte på de premisser som sker idag. Det fungerar uppenbarligen dåligt.

Kan det vara pga svenskar som denne herre som det fungerar dåligt?

http://www.expressen.se/nyheter/han-tjanar-miljoner-pa-utsatta-flyktingar/

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Tuffat till dig lite över helgen? :lol

Jag noterar att du istället för att försöka redogöra för ett enda muslimskt samfund som accepterar homosexualitet mycket riktigt försöker vända fokus från frågan (din uppgift är som du säkert noterat dömd att misslyckas), men gör det helst inte genom att kleta ner mig med fabulerade antigay-värderingar, eftersom jag råkar ha mycket liberal inställning i den frågan, för kännedom.

Du kan mycket väl vara liberal, men SD är inte det parti man först tänker på när man snackar HBTQ-rättigheter.
Så att kräva sånt av andra när man stödjer SD är lite som att IS skulle skälla ut Saudiarabien för deras begränsningar i yttrande och religions-frihet.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Du kan mycket väl vara liberal, men SD är inte det parti man först tänker på när man snackar HBTQ-rättigheter.
Så att kräva sånt av andra när man stödjer SD är lite som att IS skulle skälla ut Saudiarabien för deras begränsningar i yttrande och religions-frihet.

Jag håller inte med dig den här gången heller, till skillnad från t.ex. dig tycker jag att man kan stötta ett antal idéer inom ett parti utan att vilja ta ansvar för hela oket, men jag vet egentligen inte om det finns något faktabaserat som stödjer att SD vore homofientliga.

Du har väl, med viss tveksamhet förvisso, velat skärma dig mot pedofilin i Miljöpartiet om jag minns rätt. "Du ser verkligen inte ironin i det?"

Nåväl, saken avklarad.

Finns det något muslimskt samfund i världen som accepterar homosexualitet?

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Dels det. Men eftersom vi inte är rasister och dömer folk för deras ursprung utan dömer de för deras politiska åsikter så måste vi nog haffa alla som är till höger om moderaterna då också.
I förebyggande syfte.

Deal?

Så SD har dödat många med självmordsbombningar? Och kallblodigt dödat många journalister?

Eller försöker du med någon misslyckad retorisk överdrift?

Ska vi göra en deal att, eftersom det finns många snälla muslimer som aldrig skulle döda någon, så släpper vi villkorslöst in alla muslimer oavsett hur extrema deras åsikter är, och hur många de har skurit halsen av för att försvara sin påhittade idol? Och ger dem bidrag och jobb så de har något att sysselsätta sig med och glömmer bort allt det där elaka de vill göra med oss?

Deal?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...