Så vad ÄR SDs politik då? Vad har de att tillföra förutom att allt var bättre förr och att allt kommer bli bättre bara vi får ut invandrarna?
Vad är det de vill framföra förutom det? Upplys mig.
http://sverigedemokraterna.se/var-politik/
Så vad ÄR SDs politik då? Vad har de att tillföra förutom att allt var bättre förr och att allt kommer bli bättre bara vi får ut invandrarna?
Vad är det de vill framföra förutom det? Upplys mig.
Men det är ju precis detta som är problemet när man försöker få ett svar ifrån någon SD-sympatisör. Antingen svarar de med något helt annat än de jag efterfrågar eller så är det bara en hänvisning till nånstans.
Aldrig ett eget svar, aldrig en egen synvinkel. Bara hänvisa till "jag har hört", "det sägs att", "en grannes kompis var med om...".
Ge mig era egna synpunkter på SD:s politik. Konkreta exempel på vad de vill genomföra FÖRUTOM invandringen.
Ge mig exempel på skattepolitik, utbildning, sjukvårdsreformer, miljö.
Det du bad om var följande;
"Så vad ÄR SDs politik då? Vad har de att tillföra förutom att allt var bättre förr och att allt kommer bli bättre bara vi får ut invandrarna?
Vad är det de vill framföra förutom det? Upplys mig."
Om du är är seriöst intreserad av SDs politik är deras partiprogram en mycket bättre källa än vad diverse halvanonyma användare på ett forum anser/tolkar att SD tycker i olika frågor. Läs på om deras politik sen kan du komma med frågor, varken jag eller någon annan är intresserad av att fondmata dig info.
Jag vill veta vad de som röstar på SD egentligen röstar på. Om de nu tycker att SD är ett seriöst parti som visst har fler saker i sin politik än just invandringen då borde det väl inte vara så svårt att hosta upp exempel?
Eller?
Stämmer ju inte alls. Återigen, läs tråden. Det är sd-hatarna som inte ger besked.Men det är ju precis detta som är problemet när man försöker få ett svar ifrån någon SD-sympatisör. Antingen svarar de med något helt annat än de jag efterfrågar eller så är det bara en hänvisning till nånstans.
Va? Var får du det ifrån? Hela media översvämmas ju av liknande reportage eftersom södermalmsvänstern måste ha svar på det Obegripliga. Hur kuuunde det hända!?Aldrig ett eget svar, aldrig en egen synvinkel. Bara hänvisa till "jag har hört", "det sägs att", "en grannes kompis var med om...".
Ge mig era egna synpunkter på SD:s politik. Konkreta exempel på vad de vill genomföra FÖRUTOM invandringen.
Ge mig exempel på skattepolitik, utbildning, sjukvårdsreformer, miljö.
Somliga har visst glömt att följa valupptakten med alla debatter, program och nyheter. Det är så man brukar få sin information om de olika partierna. Inte på ett anonymt forum 3 veckor efter valet.
Det är beklämmande att folk har rösträtt och synpunkter utan att ha en aning om nåt.
Stämmer ju inte alls. Återigen, läs tråden. Det är sd-hatarna som inte ger besked.
Va? Var får du det ifrån? Hela media översvämmas ju av liknande reportage eftersom södermalmsvänstern måste ha svar på det Obegripliga. Hur kuuunde det hända!?
Ska forumanvändare ge dig exempel på vad SD vill genomföra? Du skriver ju så. Läs partiprogrammet som länkades till och följ debatten i mediabruset. Idiot.
1. Ansvarsfull invandrings- och migrationspolitik
2. Expansiv försvarspolitik
3. Offensiv rättspolitik
4. Konservativ familjepolitik
5. Kritisk EU-politik
Varsågod.
Vad svamlar du om? Jag har inte klippt ut några rubriker.Tack, väldigt innehållslöst dock då jag inte får veta nånting om vad du själv tycker utan du har bara klippt ut "rubriker".
Men nåväl, Offensiv rättspolitik då.
Som jag sagt så känns det som att SD skriker "Ta Debatten med oss" men när man försöker debattera så vill man inte svara på något om det är obekväma frågor eller om man ska behöva stå till svars för något man sagt eller gjort.
Det verkar vara genomgående för en normal SDare.
http://www.vf.se/asikter/ledare/svara-pa-fragorna-filper
Själv tycker jag det är upplyftande, och inte ett dugg beklämmande, eftersom att med varje värdelöst debattförsök så ökar SD.Somliga har visst glömt att följa valupptakten med alla debatter, program och nyheter. Det är så man brukar få sin information om de olika partierna. Inte på ett anonymt forum 3 veckor efter valet.
Det är beklämmande att folk har rösträtt och synpunkter utan att ha en aning om nåt.
Själv tycker jag det är upplyftande, och inte ett dugg beklämmande, eftersom att med varje värdelöst debattförsök så ökar SD.
Kan något svenskt parti i historien mäta sig med deras tillväxt?
Världens snabbast växande demokratirörelse.
Lika snabbt som Ny Demokrati...och lika insatt i politiken verkar det som.
Väntar fortfarande på ett enda seriöst svar om vad SD vill göra för Sverige (förutom invandringen).....
Vad mig anbelangar kan du få vänta hur länge du vill, jag tror du kommer bli besviken om du förväntar dig att någon kommer orka älta om saker du ändå inte vill ta till dig.Lika snabbt som Ny Demokrati...och lika insatt i politiken verkar det som.
Väntar fortfarande på ett enda seriöst svar om vad SD vill göra för Sverige (förutom invandringen).....
Vem skulle ha rösträtt menar du? Loco-15-år-mondo? Knappast.Somliga har visst glömt att följa valupptakten med alla debatter, program och nyheter. Det är så man brukar få sin information om de olika partierna. Inte på ett anonymt forum 3 veckor efter valet.
Lika snabbt som Ny Demokrati...och lika insatt i politiken verkar det som.
Vill du höra exemplariska skäl till att människor söker sig till SD finns det massa exempel i denna tråd. Men vill du verkligen höra varför SD är det minst sinnessjuka alternativet så kolla lite på flashback. Där finns de riktigt intelligenta svaren. Hittills har jag aldrig sett någon kunna rättfärdiga dagens politik och massinvandring. Dagens politik är anti-naturlig och omoralisk.
Massinvandring. Hur mycket jag än googlar det ordet finner jag ingen vedertagen definition av det ordet och ingen, inte ens de allra största förespråkarna kan någon gång ge mig en klar definition på när "normal" invandring slår över till massinvadnring.
Men folk gillar ändå att slänga sig med det ordet lite för ofta....
Massinvandring. Hur mycket jag än googlar det ordet finner jag ingen vedertagen definition av det ordet och ingen, inte ens de allra största förespråkarna kan någon gång ge mig en klar definition på när "normal" invandring slår över till massinvadnring.
Men folk gillar ändå att slänga sig med det ordet lite för ofta....
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|