Nån med runda Akra-burkarna som har lust att mäta höjden samt bredden på loggan? Mina ligger nerpackade långt långt in i förrådet tyvärr, men behöver måtten. Tack på förhand!
Är dom till en 05/06 kanske?
då haru en potensiell köpare här..
Måste avreagera mig lite! SD måste vara det mest svårsålda härke som finns att uppbringa?? Min oranga -07 har gått under 400 mil och har leget ute för 70 utan att nån ens ringer och skambjuder!? Hur lågt ska man gå? Begära 55 för skiten och ta ett bud på 48? Förbannade skit, man blir ju upprörd för mindre...
Mjo, men det kan väl inte vara så hemskt dyrt med en tokfin -07 för strax under 70?
Måste avreagera mig lite! SD måste vara det mest svårsålda härke som finns att uppbringa?? Min oranga -07 har gått under 400 mil och har leget ute för 70 utan att nån ens ringer och skambjuder!? Hur lågt ska man gå? Begära 55 för skiten och ta ett bud på 48? Förbannade skit, man blir ju upprörd för mindre...
Men jag tänkte iaf säga hej till er här i SD-tråden!
Sen kan jag ju rapportera lite mera om min stackars onda fot. Jag fick äntligen göra en magnetröntgen för 1 1/2 vecka sedan så i förra vecakn fick jag reda på att jag har flera frakturer i fotleden.
Vilka klåpare till läkare man har varit hos! 6 läkare på 3 olika sjukhus, samt 1 vårdcentral har missat flera frakturer i fotleden som jag fått gå omkring på i 4 månader! Fy fan vad illa! Inte så jävla konstigt att det gör ont som fan i foten! Nu skiter sig snowboardresan som man sett fram emot i ett halvår...
Halloj o välkommen!
Ja, det låter ju onekligen väldigt billigt. Men nu är det ju köparens marknad som gäller. Det är väl inte så många (jag själv undantagen) som vill lägga ut pengar på en hoj nu som man inte kan använda på ett halvår. Den skall förvaras, försäkras, o vaktas mot tjyvar o banditer. Dessutom har nog många potentiella köpare blivit av med jobbet...
Sen kan jag ju rapportera lite mera om min stackars onda fot. Jag fick äntligen göra en magnetröntgen för 1 1/2 vecka sedan så i förra vecakn fick jag reda på att jag har flera frakturer i fotleden.
Vilka klåpare till läkare man har varit hos! 6 läkare på 3 olika sjukhus, samt 1 vårdcentral har missat flera frakturer i fotleden som jag fått gå omkring på i 4 månader! Fy fan vad illa! Inte så jävla konstigt att det gör ont som fan i foten! Nu skiter sig snowboardresan som man sett fram emot i ett halvår...
Mjo, men det kan väl inte vara så hemskt dyrt med en tokfin -07 för strax under 70?
Personligen tycker jag att det är otäckt billigt! Om inte jag minns fel så var väl din i extremt fint skick med.
Mitt råd är behåll. Roligare hoj finns ju inte...
Fast det är ju klart att en busaturbo som jag har för mig att du pratade om är väl inte helt fel det heller...
Annars var det ju kul att någon annan brukade åka SD på kvällsåkningarna på sviesta.
Tack. Nu när de vet vad som är sönder så har de åtminstone skickat mig på sjukgymnastbehandling. Så snart hoppar man nog groda med den onda foten.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|