PaleRider
Sweet Norrland
Ok! tack för det, tror inte att det blir goodwill på denna, är en 2005 modell. Är det några större problem att byta själv? (dock iofs bara 900mil)
Last edited:
Jag satte en med dubbelhäftande tejp på nummerplåstbelysningen.Besikting på torsdag och har ingen reflex bak på hojen. Hur har ni andra löst detta på ett snabbt och snyggt sätt? Sist köpte jag en reflex och satt med dubbelhäftande på reg.skylten men det var inte så snyggt så det ville jag inte köra vidare med sen. Nu funderar jag på att köpa reflextejp och klippa till en mindre bit som jag kan sätta på skylten, vad tror vi om det? Hur stor måste reflexen vara?
Funderar på att införskaffa en rulle av den här: http://www.jula.se/reflextejp-035031
Ja den är mattsvart. Även på nyare modellerhar inte köpt den ännu därav frågorna, men jag skall ringa handaren i morgon och se om dom är sugna på att svara på frågorna.
edit: någon som kan svara på tankfrågan? dvs skall den vara helmatt på en 2005?
Ja den är mattsvart. Även på nyare modeller
Besikting på torsdag och har ingen reflex bak på hojen. Hur har ni andra löst detta på ett snabbt och snyggt sätt? Sist köpte jag en reflex och satt med dubbelhäftande på reg.skylten men det var inte så snyggt så det ville jag inte köra vidare med sen. Nu funderar jag på att köpa reflextejp och klippa till en mindre bit som jag kan sätta på skylten, vad tror vi om det? Hur stor måste reflexen vara?
Funderar på att införskaffa en rulle av den här: http://www.jula.se/reflextejp-035031
Jag satte en View attachment 384246med dubbelhäftande tejp på nummerplåstbelysningen.
Någon som har erfarenhet av:
- Din MC/KTM Center i Sollentuna, alt.
- KTM HojCenter i Skogås, alt.
- Hammarströms Motor, alt.
- Mör MC
Får höra väl om Hammarströms, mindre bra om de andra
Fixar bilder!!Vad är det för regplåtshållare du kör med?
Smidig lösning :0
Här kommer lite bilder! Allt plast är kapat rakt av och ersatts med en plåt formad för den bakre delen och sedan kompletterad med en regplåtshållare.Vad är det för regplåtshållare du kör med?
Smidig lösning :0
Någon som har erfarenhet av:
- Din MC/KTM Center i Sollentuna, alt.
- KTM HojCenter i Skogås, alt.
- Hammarströms Motor, alt.
- Mör MC
Får höra väl om Hammarströms, mindre bra om de andra
Jag lämnade in min på storservice nyss hos DinMC och jag fick betala 6200kr till slut. Först ville de ha 6,7k och påpekade att en annan verkstad gjorde samma jobb för ca 9900kr. När jag påpekade att Funbike i Västerås gjorde detta för 5k (Har ingen aning, bara läst det i denna tråd) så fick jag ned priset med 10%.
Polackmekanikern verkade rätt vilsen men Lelle var bra på att.. prata iaf Dock har de tydligen dragit tankbulten snett och försökte skylla på att jag hade varit där tidigare och skruvat och då lagt grunden för dåliga gängor. (Vilket jag inte har gjort)
Måste fråga er, är det något speciellt med ventiljusteringen på Superduke?
Tänkte eftersom samtliga av er verkar lämna in era (relativt) gamla hojar istället för att göra det själv?
Är den bra?
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
2025 års Honda CB1000 Hornet
2025 års Honda CB1000 Horne... |
|
GGN-träning med Stark Varg!
Nu gäller den sista finslip... |
|
Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?
Efter en längre tids förhan... |