PaleRider
Sweet Norrland
Ok! tack för det, tror inte att det blir goodwill på denna, är en 2005 modell. Är det några större problem att byta själv? (dock iofs bara 900mil)
Last edited:
Jag satte en med dubbelhäftande tejp på nummerplåstbelysningen.Besikting på torsdag och har ingen reflex bak på hojen. Hur har ni andra löst detta på ett snabbt och snyggt sätt? Sist köpte jag en reflex och satt med dubbelhäftande på reg.skylten men det var inte så snyggt så det ville jag inte köra vidare med sen. Nu funderar jag på att köpa reflextejp och klippa till en mindre bit som jag kan sätta på skylten, vad tror vi om det? Hur stor måste reflexen vara?
Funderar på att införskaffa en rulle av den här: http://www.jula.se/reflextejp-035031
Ja den är mattsvart. Även på nyare modellerhar inte köpt den ännu därav frågorna, men jag skall ringa handaren i morgon och se om dom är sugna på att svara på frågorna.
edit: någon som kan svara på tankfrågan? dvs skall den vara helmatt på en 2005?
Ja den är mattsvart. Även på nyare modeller
Besikting på torsdag och har ingen reflex bak på hojen. Hur har ni andra löst detta på ett snabbt och snyggt sätt? Sist köpte jag en reflex och satt med dubbelhäftande på reg.skylten men det var inte så snyggt så det ville jag inte köra vidare med sen. Nu funderar jag på att köpa reflextejp och klippa till en mindre bit som jag kan sätta på skylten, vad tror vi om det? Hur stor måste reflexen vara?
Funderar på att införskaffa en rulle av den här: http://www.jula.se/reflextejp-035031
Jag satte en View attachment 384246med dubbelhäftande tejp på nummerplåstbelysningen.
Någon som har erfarenhet av:
- Din MC/KTM Center i Sollentuna, alt.
- KTM HojCenter i Skogås, alt.
- Hammarströms Motor, alt.
- Mör MC
Får höra väl om Hammarströms, mindre bra om de andra
Fixar bilder!!Vad är det för regplåtshållare du kör med?
Smidig lösning :0
Här kommer lite bilder! Allt plast är kapat rakt av och ersatts med en plåt formad för den bakre delen och sedan kompletterad med en regplåtshållare.Vad är det för regplåtshållare du kör med?
Smidig lösning :0
Någon som har erfarenhet av:
- Din MC/KTM Center i Sollentuna, alt.
- KTM HojCenter i Skogås, alt.
- Hammarströms Motor, alt.
- Mör MC
Får höra väl om Hammarströms, mindre bra om de andra
Jag lämnade in min på storservice nyss hos DinMC och jag fick betala 6200kr till slut. Först ville de ha 6,7k och påpekade att en annan verkstad gjorde samma jobb för ca 9900kr. När jag påpekade att Funbike i Västerås gjorde detta för 5k (Har ingen aning, bara läst det i denna tråd) så fick jag ned priset med 10%.
Polackmekanikern verkade rätt vilsen men Lelle var bra på att.. prata iaf Dock har de tydligen dragit tankbulten snett och försökte skylla på att jag hade varit där tidigare och skruvat och då lagt grunden för dåliga gängor. (Vilket jag inte har gjort)
Måste fråga er, är det något speciellt med ventiljusteringen på Superduke?
Tänkte eftersom samtliga av er verkar lämna in era (relativt) gamla hojar istället för att göra det själv?
Är den bra?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |