Mandelhyndan
Medlem
Johans är ofta väldigt dyraokej men då är ju typ samma hoj dyrare idag om den ja länka kostar 54 :S
Johans är ofta väldigt dyraokej men då är ju typ samma hoj dyrare idag om den ja länka kostar 54 :S
Som sagt. Den har inte blivit såld på två årokej men då är ju typ samma hoj dyrare idag om den ja länka kostar 54 :S
120 ktm hk skrämmer väl ingen längre?Jaha har denna tråd vaknat igen. =)
För er där slaven pajat på kopplingen, vad är symptomen? Inbillade mig i sommras att den blivit lite svampig i kopplingen. Eller snarare som att handtaget inte vill åka tillbaka helt. Eller hur man ska säga.
Ang att köpa SD, luftfilter (+mapp) är värt det alla gånger, jäklar vad skillnad det blev. Om inte annat är det nästan värt 2k nästa gång jag ska kolla ventilerna då det är mycket öppnare.
Sen tycker jag det är en överdrift att kalla SD för svårkörd. V-Twin med allt vad det innebär visst, men jag upplever den snarare väldigt smidig jag. Allt är väl vad man kan relatera till, men min SD skrämmer då inte mig rent effektmässigt.
120 ktm hk skrämmer väl ingen längre?
Nä nu skojade jag mest. V-twin är underbart och ibland kan jag sakna det. Vred man på vid fel tillfälle så röt den ifrån
Kläm lite på kopplingen. Skruva loss slaven och se om det fuktat nåt. Kläm INTE när den är loss. Då går den sönder.
Du kan ju kolla om det fuktar när den sitter på. Men kan vara så lite så du får svårt att se
ingen aning vem som sålde den. men säg till om polaren ångrar sig ska hämta hem min hoj o lägga ut den på blocket i helgen/nästa vecka så bara den försvinner så börjar ja leta SD
Halloj,
Letat och letat! Någon gjort 520 konvertering på drivpaket?
Mvh Daniel
...Vissa har kärvande ok fram....
Ja ventilkoll skall göras vid 1500. Dom snackar i nattmössan!bokade 1500 mil service idag hos lelles mc, i boken står det att det skall göras ventil koll vid 1500 mil men dom på lelles hävdar att det inte skulle göras? borde väll vara som det står i handboken?
Herrens heliga get, det var kort det...Min yamaha har för bövelen 4000-mils intervallerJa ventilkoll skall göras vid 1500. Dom snackar i nattmössan!
Herrens heliga get, det var kort det...Min yamaha har för bövelen 4000-mils intervaller
Det kan vara så att de redan är kollade inom en rimlig tidsgräns innan. Ngt man ser direkt i den digitala serviceboken som verkstäderna har.Ja ventilkoll skall göras vid 1500. Dom snackar i nattmössan!
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |