oFFkeFF skrev:Det är inte bara ett rykte. Däremot är som någon/några tidigare skrivit, inget 100%-spikat eller klart.
Mad Moose skrev:Ok, nu kan vi kanske sansa oss, andas djupt och återta lugnet.
Jag har precis pratat med Kenneth Lodnert och han vet inget, INGET om det hela. Han har inte hört något från någon och ställer sig mycket frågande till alltihop. Det verkar alltså bara vara ett ryckte.
Gottis skrev:Hmm nu blir allt bara ännu konstigare Var har HW fått sin info från då han verkar ju veta precis allt just det här
hänvisar till tidigare in lägg från honom
oFFkeFF skrev:Det är någon på motard-sidan som inte kunnat hålla inne med förslaget tills det varit klart..
Kan mycket väl vara så att det inte ska snackas om detta förrän det är klart. Finns en del annat som heller inte ska diskuteras här innan nyårWheeliegirl skrev:Jag frågade någon på Svemo direkt, och fick tillåtelse att lägga ut den info jag lade ut i Motardtråden.....
Det var ingen hemlighet, bara att det inte är riktigt klart ännu med alla detaljer....
Så något rykte är det inte...
Nr:18 skrev:Finns en del annat som heller inte ska diskuteras här innan nyår
Ställ upp i ett ERF och kvala in till kören av häcklare!!Webspy skrev:Som FET´s VM-satsning.... dock utan dig som förare om du ska vinna ERF som b-förare.
Wheeliegirl skrev:Jag frågade någon på Svemo direkt, och fick tillåtelse att lägga ut den info jag lade ut i Motardtråden.....
Det var ingen hemlighet, bara att det inte är riktigt klart ännu med alla detaljer....
Så något rykte är det inte...
....eller så pratar han inte om det eftersom inget är klart ännu!Gottis skrev:efter Som Mr RR inte vet ett skit om det här antagligen så ljuger han lr så har han blivit överkörd av motardfolket
Nr:18 skrev:....eller så pratar han inte om det eftersom inget är klart ännu!
Nr:18 skrev:Ställ upp i ett ERF och kvala in till kören av häcklare!!
Mitt team består just nu av enbart mig, men det löser sig ska du se.Webspy skrev:Jaja. ok då.
Fast mitt snabba team lär ju få stryk av gammelfarfar1100R.
GSXR1100R skrev:Mitt team består just nu av enbart mig, men det löser sig ska du se.
Gottis skrev:ursäkta men hur kom ERF in i det här
är det långlopp med motard ni vill ha lr
Världsklass!!! Jag jublar om Chrulle kommer till start!!Webspy skrev:Jaa... mitt team består bara av mig - fast jag ar två hojar - det är ju bra
Tvinga valmers o chrille att köra för dig!
Det är nog bra om vi spammar lite i denna tråd så att stämningen blir ltie mer på "depå-nivå"
Webspy skrev:Vi bara spammade lite. För att höja stämningen lite....
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|