Ok, jag skall vara helt tydlig med varför jag spenderar många timmar av min fritid på denna tråd.
Jag har en mycket trovärdig källa på Svemo som matar mig med information. Inget är sagt om det men båda vet att det som förmedlas till mig sprids av mig vidare. Jag agerar som en dum djävla vädringsventil för Svemo just nu men jag vet även vart gränsen går.
Detta vet jag, förutsatt att man inte ångrat sig sista dagarna:
Det blir Motard ihop med SM.
Exakt vilka klasser det blir är inte klart
Jag har koll på vilka arrangörer det blir och på vilka banor men där väntar svemo på något besked fortfarande och den klubb det gäller väljer hittils att inte gå ut med det till sina medlemmar. Detta respekterar jag men som jag skrev, den som lever får se.
Några hakade upp sig ordentlig på det sista uttalandet och började ägna sig åt personliga påhopp. Tack för det men tyvärr, jag är inte beredd på att ta skit för att jag försöker bringa klarhet i det ni inte vet. Vad jag menade var att om Ni bara har lite tålamod så kommer svaren snart, på alla frågor!
Nu vet ni vad jag vet och varför. Jag tänker inte försvara vare sig mig själv, supermotard eller någon rr-diciplin mer i denna tråd.
Om någon fortfarande känner att jag varit orättvis, dum i huvet, elak eller kanske rent av är skyldig till att ha saboterat svensk roadracing så ta det via PM.
/HW