Skulle säga att ipad är för stor. Har en etta och en tvåa men de har blivit barnens leksaker.. Köpte en nexus 7 och den har betydligt bättre storlek för att sitta och hålla på med. Gillar man apple så välj en ipad mini i stället.
Skulle säga att ipad är för stor. Har en etta och en tvåa men de har blivit barnens leksaker.. Köpte en nexus 7 och den har betydligt bättre storlek för att sitta och hålla på med. Gillar man apple så välj en ipad mini i stället.
2. Inte hanterar vanliga filer som Word, excel etc
Ur min synpunkt är det här ett stort minus eftersom alla annan datorutrustning i hemmet har windows, och då är det en poäng att surfplattan också kan hantera dessa program.
Vad heter Apples motsvarighet till Word och Excel?
Det finns några som spelar i samma liga som Apple-sekten, Anti-Apple-Människor. De som hatar i princip alla produkter som har ett äpple på sig. Även dom som syns och hörs mest online i mitt tycke.
Jag har testat android och det var inte min grej. Men den hade både för- och nackdelar.
Ur min synpunkt är det här ett stort minus eftersom alla annan datorutrustning i hemmet har windows, och då är det en poäng att surfplattan också kan hantera dessa program.
Pages och Numbers. Keynote heter deras motsvarighet till powerpoint.
Ahaaaaa. Har jag faktiskt aldrig hört talas om. Har iofs inte letat heller. Är dom bra?
För att sammanfatta - Android är bättre än iOS?
Ahaaaaa. Har jag faktiskt aldrig hört talas om. Har iofs inte letat heller. Är dom bra?
Tung kväll?
Spelar väl ingen roll om dem är bra om man inte kan dela dem med resten av världen?
Skriver från samsung galaxy tab, det går rätt bra trots ovana.
Ser många ikoner men inget som tyder på officeliknande program. Har ingen aning om de kommer med plattan, om inte, var kan man ladda ner dom?
Nöjd med den annars?
Om jag inte hitter nåt annat den närmsta timman så blir de en sån.
Nöjd med den annars?
Om jag inte hitter nåt annat den närmsta timman så blir de en sån.
Starstriker,
Vad kostade den?
Svår att hantera? Med tanke på storleken.
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari