Kratoz
Gudomlig sporthojare
Det är inte så jävla svårt att förutsäga höger-reaktioner heller.Det jag stör mig på mest är att man i förväg kan räkna ut hur PK-media och vänstern kommer agera.
Allt baserat på någon lam jävla godhetssignalerings-skala eller PK-poäng-topplista.
Rektor Hamid var för vettig, han vände ju utvecklingen till positiv på en av sveriges sämsta och mest utsatta skolor.
Yasin skriver, precis som Hamid, också dåliga texter (pun intended) men han står för otryggheten, våldskapitalet, sjunger om knark och horor, sånt älskar feministerna...
Fredrik Federley erkänner att han var nog nästan kär med en pedofil och valde faktiskt att avsluta relationen _någon månad_ EFTER att han blev ertappad... dags att släppa in honom i värmen igen.
Paolo Roberto, Martin Timell m.fl. är bara rökta, de var inte tillräckligt vänster eller omtycka av vänstern.
.
Sen har vi hur polismyndigheten (och PK-media) reagerar på demonstrationer.
BLM fick härja fritt med hundratals vandaliserade skyltfönster, polisbilar och allmän förstörelse i GBG.
Extinction Rebellion lika så, fast var nog inte lika våldsamt.
Radikala muslim som protesterade mot reaktionerna på att en fransk lärare blev halshuggen, med att ockupera en gata med fredagsbönen, polisen tittar på igen.
De två fredliga demonstrationerna, inte vettiga i sig, men lugna, där går polisen in och skingrar gamla tanter och gubbar... "like shooting fish in a barrel"
Där och då kommer beslut från polisledningen att blanda sig i...
.
Och så hela Karl Hedin cirkusen.
Tre års helvete som slutar med att åklagaren försöker sig på en Minority Report och tycker Hedin bör dömas för 1) han är miljärdär 2) Hedin skulle eventuellt faktiskt kunna skjuta en varg om det tillfället ges i framtiden...
Sån jävla fars....
.
Eller hur PK-media hyllar Yasin istället för att ens ifrågasätta hans kriminalitet, medan Busch får ett helvete för ett helt legalt husköp.
Hedin, Busch, onda onda människor.
Federley, Yasin, BLM, goda goda människor.
Deras påverkar på samhället och samhällsutvecklingen är ointressant. Snarare tvärtom, negativ påverkan på din omgivning ska hyllas och ses som positivt.
Positiv påverkan på din omgivning och samhället ska misskrediteras och tryckas ner.
När en "nyhet" kläcks kan man med stor sannolikhet veta hur kanterna kommer reagera.
Gäller till stor del denna tråd också.
Prova nästa gång.
Det finns ingen plats för "mitten" eller oss som inte automatisk stället sig helhjärtat på en sida i varenda "strid".
Jag som tycker både Roberto och Federley är jävla idioter.
Jag som tycker att både ett köp gjort i god tro skall hållas men även att vi bör utreda så inte gamla blir utnyttjade.
Tror jag skrivit det förut men om man ALLTID står på en viss "sida" kanske man ska fundera på om man verkligen tillämpat sitt eget intellekt i tillräckligt hög grad.
Jag kan nog förutsäga reaktionen på detta också...