Rubriken är att den inte stämmer.Det finns tydligen en lista ute på folk som någon vill döda.
Innan polisen hanterar det här som den terror det är kommer det bli värre, upp till väljarna nu.
Rubriken är att den inte stämmer.Det finns tydligen en lista ute på folk som någon vill döda.
För att inte tala om sina kollegor. Jag menar, en arbetsplats är ju i många fall inte svårt att nå.Jo, det gäller att göra bakgrundskoll på ungarnas förskolefröknar så ingen av dom har någon brusha som hänger med grekiska jordgubbar eller kurdiska skabbrävar
Ja, jag hörde också det. Men det finns tydligen två stycken; en som är 'fake' och en till från Uppsala tingsrätt med diarienr och allt.Rubriken är att den inte stämmer.
Ok, fattarJa, jag hörde också det. Men det finns tydligen två stycken; en som är 'fake' och en till från Uppsala tingsrätt med diarienr och allt.
Pedofiler dras till jobb med barn så det kommer säkert fastna fler.Ja och tyvärr inget skämt
Apropå dagisfröken fastnade ju en sådan i Patrik Sjöbergs pedofilfälla häromdagen, vad sjuk denna planet blivit/är.
Så är det väl och framför allt är jag sjukt skeptisk till att ha män på daghem alls (ja jag vet vad jag just skrev om en kvinna men förhållandet är säkert 1/100).Pedofiler dras till jobb med barn så det kommer säkert fastna fler.
Var finns en granne och till vem?Ett litet problem till är att där finns en granne med.
I takt med att samhällets värderingar ändras upptäcks och lagförs fler kvinnor för sexuella övergrepp på barn. Men männen kommer nog leda den statistiken tills vi dör ut.Så är det väl och framför allt är jag sjukt skeptisk till att ha män på daghem alls (ja jag vet vad jag just skrev om en kvinna men förhållandet är säkert 1/100).
Åtminstone borde de behöva ha egna barn eller annat någorlunda alibi, hur många gånger har man hört nu om någon incel 25-35 åring som begått övergrepp på barn 0-5 år, alldeles för många i alla fall.
Är kameraöga i dörren så man kan ser vem som är utanför från "skottsäkerplats" i lägenhetenEtt litet problem till är att där finns en granne med.
Rubriken är att den inte stämmer.
Innan polisen hanterar det här som den terror det är kommer det bli värre, upp till väljarna nu
Uppfattat!Ja asså Säpo/Noa består av klumpiga autister med stora skor,enorma autistpannor,hängselbyxor o jättehänder som tagits från instutioner(där dom blitt påsatta i röva) o hem och så du kan ju drömma....
sitt bleka ansikte o bor med tilldelad fru från ett barnhem.
Typ såna här kåserade flum
Författaren Kristian Lundberg är död
Författaren Kristian Lundberg är död Litteraturwww.flashback.org
Även om man har spalt? Kanske blir ineffektivt.Jag skulle inte lägga in cellplastbloc ovanpå kutterspån.
Går det fukt upp genom taket är det stor risk det blir kondens på undersidan av cellplasten.
Men om du lägger cellplasten underst med kutterspånen över liten risk för kondens / vatten / fukt i kutterspånen..
Låter som folk börjar koppla vilket barbari vi har öppnat upp för. Att sen se till att vi saknar motkraft/motmedel kommer inte att vara ett framgångskoncept. När folk fattar det lär det vara försent.Ett problem, innan nu nattens nyheter kommit på pushnotis, är att polisen inte har respekt. Vad beror det på? Ingen vet, någon borde utreda det.
Uppfattat!
Och den här Kristian är också Säpo egentligen?
Varför skulle ett arabgäng inte ta över Sverige? Försvaret får vi ju inte använda och polisen är på danskurs i ort.Låter som folk börjar koppla vilket barbari vi har öppnat upp för. Att sen se till att vi saknar motkraft/motmedel kommer inte att vara ett framgångskoncept. När folk fattar det lär det vara försent.
Jag tror det blir grymmare här än det som utspelar sig nu. Hatet mot judarna är deras livsluft men föraktet för oss är ändå djupare än vad gemene man eller styrande förmår greppa. Vi har som nation visat att vi inte värderar vad vi har så vad skulle få våldsverkarna att hålla tillbaka?
Devisen "som att skjuta på sittande fågel", beskriver rätt väl vad som ligger i den pipeline som är framtiden.
Spelar förvisso ingen roll om/att insikten kommer. Steget till handling är oändligt. Vi vet helt enkelt inte längre hur man gör.Varför skulle ett arabgäng inte ta över Sverige? Försvaret får vi ju inte använda och polisen är på danskurs i ort.
Det viktigaste just nu är valet i Polen och kommande utplåning av Gaza, Sverige är rätt ointressant. Mest tragiskt, ingen gör något och så snart någon gör det finns det en armé av nejsägare.
Spelar förvisso ingen roll om/att insikten kommer. Steget till handling är oändligt. Vi vet helt enkelt inte längre hur man gör.
Vi har ju inte ens något att använda. Ingen polis, ingen militär, vi är ensamma nuSpelar förvisso ingen roll om/att insikten kommer. Steget till handling är oändligt. Vi vet helt enkelt inte längre hur man gör.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|