Sverige idag..

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Jo, det gäller att göra bakgrundskoll på ungarnas förskolefröknar så ingen av dom har någon brusha som hänger med grekiska jordgubbar eller kurdiska skabbrävar
För att inte tala om sina kollegor. Jag menar, en arbetsplats är ju i många fall inte svårt att nå.

Man vill ju inte göra sina barn föräldralösa.

(Har haft en fd kollega som är just fd pga oönskade kopplingar. Han slutade "självmant".)

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Pedofiler dras till jobb med barn så det kommer säkert fastna fler.
Så är det väl och framför allt är jag sjukt skeptisk till att ha män på daghem alls (ja jag vet vad jag just skrev om en kvinna men förhållandet är säkert 1/100).

Åtminstone borde de behöva ha egna barn eller annat någorlunda alibi, hur många gånger har man hört nu om någon incel 25-35 åring som begått övergrepp på barn 0-5 år, alldeles för många i alla fall.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Så är det väl och framför allt är jag sjukt skeptisk till att ha män på daghem alls (ja jag vet vad jag just skrev om en kvinna men förhållandet är säkert 1/100).

Åtminstone borde de behöva ha egna barn eller annat någorlunda alibi, hur många gånger har man hört nu om någon incel 25-35 åring som begått övergrepp på barn 0-5 år, alldeles för många i alla fall.
I takt med att samhällets värderingar ändras upptäcks och lagförs fler kvinnor för sexuella övergrepp på barn. Men männen kommer nog leda den statistiken tills vi dör ut.

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Ett litet problem till är att där finns en granne med.
Är kameraöga i dörren så man kan ser vem som är utanför från "skottsäkerplats" i lägenheten
eller
en extra ståldörr innanför den vanliga ytterdörren bästa lösningen ?
Eller båda ?

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Rubriken är att den inte stämmer.

Innan polisen hanterar det här som den terror det är kommer det bli värre, upp till väljarna nu

Ja asså Säpo/Noa består av klumpiga autister med stora skor,enorma autistpannor,hängselbyxor o jättehänder som tagits från instutioner(där dom blitt påsatta i röva) o hem och så du kan ju drömma....
sitt bleka ansikte o bor med tilldelad fru från ett barnhem.

Typ såna här kåserade flum

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Ja asså Säpo/Noa består av klumpiga autister med stora skor,enorma autistpannor,hängselbyxor o jättehänder som tagits från instutioner(där dom blitt påsatta i röva) o hem och så du kan ju drömma....
sitt bleka ansikte o bor med tilldelad fru från ett barnhem.

Typ såna här kåserade flum

Uppfattat!
Och den här Kristian är också Säpo egentligen?

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Jag skulle inte lägga in cellplastbloc ovanpå kutterspån.
Går det fukt upp genom taket är det stor risk det blir kondens på undersidan av cellplasten.
Men om du lägger cellplasten underst med kutterspånen över liten risk för kondens / vatten / fukt i kutterspånen..
Även om man har spalt? Kanske blir ineffektivt.
Återkommer i en lämpligare tråd när/om det blir aktuellt. Har fått liiite bättre värden däruppe så ett första steg blir nog några dm kutter till.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Ett problem, innan nu nattens nyheter kommit på pushnotis, är att polisen inte har respekt. Vad beror det på? Ingen vet, någon borde utreda det.

Låter som folk börjar koppla vilket barbari vi har öppnat upp för. Att sen se till att vi saknar motkraft/motmedel kommer inte att vara ett framgångskoncept. När folk fattar det lär det vara försent.

Jag tror det blir grymmare här än det som utspelar sig nu. Hatet mot judarna är deras livsluft men föraktet för oss är ändå djupare än vad gemene man eller styrande förmår greppa. Vi har som nation visat att vi inte värderar vad vi har så vad skulle få våldsverkarna att hålla tillbaka?

Devisen "som att skjuta på sittande fågel", beskriver rätt väl vad som ligger i den pipeline som är framtiden.

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Uppfattat!
Och den här Kristian är också Säpo egentligen?

Det är sådana dom består av..... :rofl

Allt jag skrivit om Säpo/Noa här o på andra ställen är sant :tummenupp

All personal fiskas i mänslighetetns träsk

Ser ni ett par som folk håller sig undan från som har en son/flicka placerad hos sig är det med stor sannolikhet
två fosterbarn som.parats ihop och är säpoagenter.
För att säkra tillväxten av ny personal som har hårt kontrollerad
barndom för och undvika infiltratörer(går ej att söka högklassade tjänster)

Är ni me

Check this upp , kolla på par som i fallet Bobby Äikiä:tomten

Gah , nu terränglöprunda o sen bübbelpool med sportbabe

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Låter som folk börjar koppla vilket barbari vi har öppnat upp för. Att sen se till att vi saknar motkraft/motmedel kommer inte att vara ett framgångskoncept. När folk fattar det lär det vara försent.

Jag tror det blir grymmare här än det som utspelar sig nu. Hatet mot judarna är deras livsluft men föraktet för oss är ändå djupare än vad gemene man eller styrande förmår greppa. Vi har som nation visat att vi inte värderar vad vi har så vad skulle få våldsverkarna att hålla tillbaka?

Devisen "som att skjuta på sittande fågel", beskriver rätt väl vad som ligger i den pipeline som är framtiden.
Varför skulle ett arabgäng inte ta över Sverige? Försvaret får vi ju inte använda och polisen är på danskurs i ort.

Det viktigaste just nu är valet i Polen och kommande utplåning av Gaza, Sverige är rätt ointressant. Mest tragiskt, ingen gör något och så snart någon gör det finns det en armé av nejsägare.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Varför skulle ett arabgäng inte ta över Sverige? Försvaret får vi ju inte använda och polisen är på danskurs i ort.

Det viktigaste just nu är valet i Polen och kommande utplåning av Gaza, Sverige är rätt ointressant. Mest tragiskt, ingen gör något och så snart någon gör det finns det en armé av nejsägare.
Spelar förvisso ingen roll om/att insikten kommer. Steget till handling är oändligt. Vi vet helt enkelt inte längre hur man gör.

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Ja o sen vill ingen jobbat åt ett mongoliddagis som säpo/noa som la mer energi på att övertyga regeringen at få använda polisens emblem,polisens idkort o så (förutom o spana på vanligt folk)

Det skulle ju byta namn.....

Säpo/noa kan jämföras med en skola.

Klass1-9 är ni vanliga medborgare , säpo/noa är bupklasskåken i skogsdungen , alla epicfails samlade under ett tak som inte får umgås med andra.

Nu är ni me va

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Spelar förvisso ingen roll om/att insikten kommer. Steget till handling är oändligt. Vi vet helt enkelt inte längre hur man gör.

Vi har ju inte ens något att använda. Ingen polis, ingen militär, vi är ensamma nu

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin