Comeback
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 25 Jul 2010
- Hoj
- Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Det är inte sinnesjukt, det är demokrati och multi-kulti !Ring p1 nu diskuterar badkläder i bastun och en man ringer in och förklarar det här med att man måste tvätta sig före bastu och bassängen på badhuset. Han berättar att bla Husby och Märsta har tvingats ha stängt för att bakteriehalterna varit för höga i bassängen trots att mängden klor är betydligt högre idag än för några år sedan.
Orsaken är alltså att folk inte längre tvättar sig innan dom går i bassängen eller duschar med badkläderna på sig och var och med tanke på att de flesta bakterierna finns i rumpan är ju följden given.
Jag har ju sett en trend med att folk inte längre duschar efter att dom tränat på gymmet och liknande. Jag förutsätter att dom går hem och duschar. En trend som föräldrar troligen bidragit till för jag ser på barnidrotten hur de antagligen stressade föräldrarna bara klär på sina barn och tar snabbt hem dom.
Jag har försökt träna min dotter till rutinen att duscha efter träningen men det är ju inte lätt när alla andra barnen bara klär på sig och går. Nu har hon börjat komma hem från skolan också utan att ha duschat efter idrotten.
Snart är väl Sverige som Australien där det till slut har blivit förbjudet att duscha naken.
Det är fan en sinnessjuk utveckling.
Det är bara en tidsfråga innan vi får könsseparerade skolor.